Gahr
Norbrygg-medlem
Helge T skrev:Kallenavnet mitt hos enkelte er Taxman, så jeg stusset temmelig på første gjennomløsning. Var det jeg fryktet.
Haha! Dumt regelverket skal være så rigid.
Helge T skrev:Kallenavnet mitt hos enkelte er Taxman, så jeg stusset temmelig på første gjennomløsning. Var det jeg fryktet.
Helge T skrev:En annen tilbakemelding er på det rent lydtekniske. Diskant er svært retningsbestemt, så høyttalere må opp i ørehøyde for å gi god gjengivelse av lyd. Her tenkte jeg derimot å melde meg som teknisk frivillig til neste år, dersom det er ønskelig.
Stian Krog skrev:For høy musikk fikk vi flere tilbakemeldinger på, særlig fra de nærmeste standsene om fredagen. Vi prøvde å regulere dette uten videre hell, men på lørdagen fikk bandene bestemme mindre selv og det ble bedre. Uansett vil vi nok ha mindre band/musikk neste år - de krever oppmerksomhet som de ikke fikk, da folk (selvfølgelig) fokuserte på øl og brygging. Noe vi selvfølgelig også ønsket. Tror den betraktelig lavere bakgrunnsmusikken vi kjørte en del av på lørdagen funket mye bedre og vil sikkert bli standarden til neste år. Vi er i gang med å kartlegge forbedringspotensialet vårt, så alle innspill mottas med takk (dog helst ikke flisespikkeri med lite nedslagsfelt...)
T Jacobsen skrev:Kjempe festival... Det Jeg kan si er at scenen gjerne skulle hvert bedre utformet, gikk litt tid for jeg oppdaget at det faktisk var en scene der. Cac gjengen pleier ikke å være vanskelig å be om hjelp på det området.Stian Krog skrev:For høy musikk fikk vi flere tilbakemeldinger på, særlig fra de nærmeste standsene om fredagen. Vi prøvde å regulere dette uten videre hell, men på lørdagen fikk bandene bestemme mindre selv og det ble bedre. Uansett vil vi nok ha mindre band/musikk neste år - de krever oppmerksomhet som de ikke fikk, da folk (selvfølgelig) fokuserte på øl og brygging. Noe vi selvfølgelig også ønsket. Tror den betraktelig lavere bakgrunnsmusikken vi kjørte en del av på lørdagen funket mye bedre og vil sikkert bli standarden til neste år. Vi er i gang med å kartlegge forbedringspotensialet vårt, så alle innspill mottas med takk (dog helst ikke flisespikkeri med lite nedslagsfelt...)
Ikke mye so skal til der.... Ellers tenker jeg at dette er i Bergen der sannsynlighet for regn er stor, kanskje man kan ligge ting mer til rette.
Helge T skrev:Var jo også relativt heldige med at det ikke var de største regnskyllene som kom. Det var jo oftere opphold enn regn så lenge jeg var der. Var også hyggelig å hilse på den ærede Hr. Krog, om enn så kort.
Helge T skrev:Enig, mange åndsfrender, og lavere takhøyde for å slå av en prat med bryggemestere har jeg aldri vært ute for.
Stian Krog skrev:Til neste år skal dette bli ENDA bedre: frivillige skal sjenke, så bryggerne kan henge rundt og konsentrere seg om å prate med folk i stedet! :skitbra:
Stian Krog skrev:Helge T skrev:Enig, mange åndsfrender, og lavere takhøyde for å slå av en prat med bryggemestere har jeg aldri vært ute for.
Til neste år skal dette bli ENDA bedre: frivillige skal sjenke, så bryggerne kan henge rundt og konsentrere seg om å prate med folk i stedet! :skitbra: