Bergen Ølfestival

Utrolig masse folk i dag. Synd jeg må hjem til sjaber kone og vannkoppebarn! Kusos til Stian Krog og gjengen fr å ha stelt i stand dette. Det MÅ gjentas!
 
Enig. Bergen Ølfestival bør ha kommet for å bli. Interessen er jo formidabel. Virket som om det var flere på ølfestivalen i går enn hva som var på matfestivalen. Skal se om jeg tar en tur innom i dag også. Veldig bra initiativ!
 
Flott at det var røykeforbud idag. Har ingenting imot at folk tar seg en sigarett når det er utendørs, men sitteområdene ble litt vel innrøykte.
 
Det var mye godt øl å smake på, og så blei ikke været så aller værst heller.

Interresant å høre foredraget ditt Gahr.

Håper på gjentagelse neste år. :ilike:
 
GeirJ skrev:
Det var mye godt øl å smake på, og så blei ikke været så aller verst heller.

Interresant å høre foredraget ditt Gahr.

Håper på gjentagelse neste år. :ilike:

Takker så mye.
 
Håper også at det blir ny festival til neste år. Da skal turen tas (om det ikke kræsjer med festivalen på Nærbø).
 
Helt suverent yber bra ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ekstremt mye var utsolgt, hvilket må sees som et tegn på et salg over all forventning.
Heder og ære i bøtter og spann til arrangøren. :)
 
Var det ingen som tok bilder????? Hva med oss stakkarene som satt i havet eller andre steder og tørstet? Noen må da ha tatt bilder?
 
Tusen takk folkens - dette var virkelig helt over enhver forventning - et FANTASTISK arrangement! Flere av bryggerne sa at dette var den BESTE festivalen de noensinne hadde vært på, og det sier mye!  :skitbra:  ;D

Og tusen tusen takk til alle dere som stilte opp som frivillige, bidragsytere (Gahr, f.eks.) og/eller deltagere - dere var med på å skape den utrolig gode stemningen og de fantastiske salgstallene! Big ups!!!  :laugh:  :skitbra:
 
Skulle det ikke gått an å fått en ekstraordinær bevilling til å servere hjemmebrygget øl? Det hadde vært fantastisk å vise hva som går an å brygge i heimen.
 
Helge T skrev:
Skulle det ikke gått an å fått en ekstraordinær bevilling til å servere hjemmebrygget øl? Det hadde vært fantastisk å vise hva som går an å brygge i heimen.

Der sier nok Mr. Taxman bastant nei, er jeg redd!
 
Kallenavnet mitt hos enkelte er Taxman, så jeg stusset temmelig på første gjennomlesning. Var det jeg fryktet.
 
Tilbake
Topp