SvErD
Norbrygg-medlem
Bernts skrev:SvErD skrev:Sette på bordet eller henge i taket? 8)
Det er jo det evige spørsmålet: hvilken vei skal knappen på ipaden være. Og for min del skulle den vært andre veien.
Den var nå uansett steintøff ;D
Det er jo det evige spørsmålet: hvilken vei skal knappen på ipaden være. Og for min del skulle den vært andre veien.
Odland skrev:Fett. Og sensoren til en UT-200 passer perfekt oppi?
Bernts skrev:Da kom delene jeg manglet til in-line systemet. 2 micron stein fra unaiten.
Er det noen som har en formening om hvor lang slange som er fordelaktig på vørter- ut?
Martin E skrev:Bernts skrev:Da kom delene jeg manglet til in-line systemet. 2 micron stein fra unaiten.
Er det noen som har en formening om hvor lang slange som er fordelaktig på vørter- ut?
er ikke en in-line oksygeneringsløsning som dette veldig vanskelig å holde rein? Hva gjør du/dere?
Martin E skrev:Bernts skrev:Da kom delene jeg manglet til in-line systemet. 2 micron stein fra unaiten.
er ikke en in-line oksygeneringsløsning som dette veldig vanskelig å holde rein? Hva gjør du/dere?
Bernts skrev:Selv er jeg helt ubrukelig til sveising, men han har "spunnet" inn en kant før den er tigget tett, så er den pusset og polert..
regner med at det gir litt mer mening for de som kan det enn det gjør for meg..
Bernts skrev:Ble ble litt kluss med rekkefølgen på bildene, men resultatet er forhåpentligvis 23 liter pilsner om en 60 dagers tid.