Bestille fra Aliexpress?

Har bestilt sikkert 100 pakker. Kun tre anger har jeg klaget. Har blitt refundert hver gang.
 
Ikke noe problem, som de andre sier betal gjerne via paypal trygt og sikkert, handlet der i flere år nå.
 
Kan man betale med paypal på ali? Jeg tror jeg alltid har betalt rett fra kortet, eller løsningen de tidligere hadde som het Alipay.
 
Kan man betale med paypal på ali? Jeg tror jeg alltid har betalt rett fra kortet, eller løsningen de tidligere hadde som het Alipay.
Tror ikke en kan betale med paypal på Ali, blandet med ebuy, har alltid brukt kredittkort på Ali, da er jo sikret om det skulle skje noe.
 
Men man har jo "buyers protective" ett eller annet fra Ali, har aldri måttet brukt det men de har en slags beskyttelsesgreie hvis man skulle bli lurt. Har og handlet sikkert hundre pakker derfra ila årene og bare hatt en issue. Selgere er som regel livredde dårlige reviews så det var "leverage" jeg brukte og fikk refundert en del av summen.
 
Har handlet der siden begynnelsen på 2000 tallet. Ingen problem med Alipay, blir mellomledd som besitter pengene til du har godkjent motatt forsendelsen, glemmer du går det ett antall dager går det automatisk.
Alibaba / AliExpress er kinas største web-butikk / distributør kanal som også er på børs
 
Tilbake
Topp