SølveB skrev:Kva med å høre med rutof? Har kjøpt tre rustfrie kraner frå han, og er meget fornøyd. Skal etter sigende vere dønn lik Perlick. Prisen er i allefall ikkje noko å sei på.
Bjarte H skrev:SølveB skrev:Kva med å høre med rutof? Har kjøpt tre rustfrie kraner frå han, og er meget fornøyd. Skal etter sigende vere dønn lik Perlick. Prisen er i allefall ikkje noko å sei på.
På generelt grunnlag vil jeg fraråde folk til å kjøpe piratkopier, og det er definitivt disse kranene. Jeg har ikke noe mot Rutof, men å støtte piratkopier er som å skyte seg selv i foten, spesielt for oss som bor i teknologiutviklende land. Ekte Perlic er ikke så veldig dyrt heller, egentlig.
Perlick har produsert kraner i en mannsalder.Tim skrev:Nå leste jeg for ikke lenge siden at Perlick var saksøkt for plagiat. :
Uansett, det var da ikke Perlick som oppfant tappekraner, selv om det her på forumet kan høres ut som det eneste som eksisterer.
Antakelig var det vel "Perlick" som bare markedsførte en kinakran som sitt eget....
Tim skrev:Jaja, uansett er poenget at det ikke er så enestående.
Er vel også uansett produsert i Kina.
Apple/Samsung var vel egentlig en god sammenlikning.
Tim skrev:Patenten er vel knyttet til funksjonen inni kranen, ikke hvordan den ser ut.