Billetter og påmelding til publikums favoritt 2015

Hei hallo, jeg roter fært for tida. Fant en gammel mail fra i november med to ikkemedlemsbilletter og en medlemsbillett. Har dermed en ikkemedlemsbillet til salgs. :)

At det går an........
 
Sist redigert:
Ikke medlemsbillett: 530 kr.
Medlemsbillett: 325 kr.
Medlemskap: 200 kr.

Medlemskap + medlemsbillett 525

Mao man sparer på å være medlem. I tillegg får man mulighet til å være med på de andre aktivitetene som kun er for medlemmer.
 
Hei. Jeg har en kompis som har én ikke-medlemsbillett til salgs. Send meg en PM så skal jeg videreformidle kontakt. Den første som svarer får. Beklager til de som har postet at de ønsker, men ser ut som mange har fått allerede så det blir så mye frem og tilbake.
 
Hei. Jeg har en kompis som har én ikke-medlemsbillett til salgs. Send meg en PM så skal jeg videreformidle kontakt. Den første som svarer får. Beklager til de som har postet at de ønsker, men ser ut som mange har fått allerede så det blir så mye frem og tilbake.

SOLGT!
 
Lurte bare på en ting.. Hvem er det som bestemmer hvem som får beste stand? Får publikum egne "stemmesedler" eller er det en jurie som bestemmer hvem som får hovedpremien?
 
Skulle så veldig gjerne hatt en slik billett eller to. Hvis noen plutselig selger sin, ikke nøl med å kontakt meg på 41426143. Hadde vært så innmari ålreit å reist dit.
 
Jeg mangler en billett!!:) Er det noen som har en ekstra så la meg høre fra deg innen en time om du ønsker å selge!!! Anyone?? Kontakt meg på 41 42 61 43

Trond
 
Veldig bra i år, som alle år! Mye godt øl, og mange kule ideer rundt om på standene.
Takk for godt arrangement, og moro å få så mye tilbakemeldinger!
En kjapp veiing av fatene før og etter arrangementet viser at vi serverte ca 138 liter øl i løpet av kvelden! :)
 
Tilbake
Topp