Black Cat Brewing - Bryggeriet

Tror jeg ville gått for flexirør.
Jeg har en murebøtte som avtekkshette, baderomsvifte inni midten og flexirør ut vinduet . Fl.rør bøyer jeg nedover og ut så tidlig det er mulig for at kondensen skal renne vekk fra koken.
Evt. Kraftigere kjøkkenvifte som blåser ut alt i sin nærhet... Inklusivt småfugler og kongler...
 
Hei Odland.
Raskt spørsmål, hvor har du kjøpt hattehyllen som er på et av bildene på side 1?
De jeg har sett på ser så skrøpelig ut til å holde bryggeutstyr.
 
Test 2 av Speidelhatten. I dag funker den godt. Ikke bedre enn lokket litt av, men like bra. Fordelene med hatt er en konstant åpning i lokket (lettere å finne jevn kok), at man slipper at det drypper fra kanten på lokket om man koker med glipe og om man vil koble til kanalvifte er dette snop.

ImageUploadedByTapatalk1403692507.313970.jpg

Med grei gjennomtrekk ble det svært lite kondens.

DOG - designeren bak hatten må ha fått graden i posten. FOR ALL DEL - ikke ha noe håndtak på den. Det er ikke akkuratt som et lokk blir varmt. Neeeeeeeeida.
 
Du får bruke en passende gryteklut da vettu Kim ;)

Hello-Kitty-Oven-Mitt_B2AA58F9.jpg
 
Til uka skal juleølet 2015 til pers. Enten et monster av en Imperial Stout eller et monster av en American Barley Wine. Koker første steg av starteren i dag. Skal iallefall ikke underpitche.

Ellers fant jeg ut at bryggeriet holdt seg kjølig i hetebølgen vi har hatt. Isolering for både varme og kulde funket. Nøgd.
 
Til uka skal juleølet 2015 til pers. Enten et monster av en Imperial Stout eller et monster av en American Barley Wine. Koker første steg av starteren i dag. Skal iallefall ikke underpitche.

Ellers fant jeg ut at bryggeriet holdt seg kjølig i hetebølgen vi har hatt. Isolering for både varme og kulde funket. Nøgd.

Brygger Rødere, sterkere Moi-pils?
 
Tilbake
Topp