Blichman boilermaker 10 gallon

Rutof

Hei

Skal bestille en slik. Hva følger med og hva trenger jeg?

Følger det med montert termometer? Kran?

Hva trenger jeg utenom falskbunn og autosparge?

Hvor er det best å bestille pumper fra?

Hvis du skal bruke den som meskekjele( som de fleste gjør), så må du også ha falsk bunnen. Den er hoved grunnen til atk jeg bruker kjelen.... Helt rå..
Termometer  og kran følger med, termometeret som er i kjelen bruker jeg egentlig ikke siden jeg sirkulere mesken og bruker en PID til å styre tempen, men den er der...

Kranen er veldig bra, med gjennomføring gjennom silbunnen slik at du får med det meste av vørteren..

jeg kjøpte en Iwaki pumpe her på forumet og er strålende fornøyd med den og jeg tviler på at jeg kommer til å bytte merke med det første

Bernts skrev:
Hvis du skal bruke den som meskekjele( som de fleste gjør), så må du også ha falsk bunnen. Den er hoved grunnen til atk jeg bruker kjelen.... Helt rå..
Termometer  og kran følger med, termometeret som er i kjelen bruker jeg egentlig ikke siden jeg sirkulere mesken og bruker en PID til å styre tempen, men den er der...

Kranen er veldig bra, med gjennomføring gjennom silbunnen slik at du får med det meste av vørteren..

jeg kjøpte en Iwaki pumpe her på forumet og er strålende fornøyd med den og jeg tviler på at jeg kommer til å bytte merke med det første

Det var meskekjele som var tenkt. Hva bruker du som varme kilde?

Jeg bruker the one and only: kervel 2000 w koketopp... Funker som fy..
. Du kan se mer her:http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,11217.0.html

Det er ikke så mange plasser som fremdeles har den, så løp og kjøp ;)
Dette oppsettet virker veldig bra for meg men ta en titt i bilder, video og øvrig media tråden. Der finner du helt sikkert noe som er rett for deg.,

Bernts skrev:
Jeg bruker the one and only: kervel 2000 w koketopp... Funker som fy..
. Du kan se mer her:http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,11217.0.html

Det er ikke så mange plasser som fremdeles har den, så løp og kjøp ;)
Dette oppsettet virker veldig bra for meg men ta en titt i bilder, video og øvrig media tråden. Der finner du helt sikkert noe som er rett for deg.,

Styrer piden koketoppen eller gjør du det manuelt?

Tenker å bestille av bryggselv.

Er det hul til autospargen? Ikke lyst å bore selv.

Trenger man pumpe til autospargen?

Tilbake
Topp