Odland skrev:Hmm... Skal være sendt 08.10
Stemmer. De to første episodene ble sluppet samme dag som de ble vist, så ikke sikkert episode 3 kommer ut for nedlasting.
Odland skrev:Hmm... Skal være sendt 08.10
Skulle akkurat til å meddele dette sjøl, men du kom meg i forkjøpet! ;DRomundset skrev:Der kom ep 03 ute på nett :biersmile:
carlsenth skrev:Noen som har forslag til flere gode øl/bryggeserier?
Ptrckschndr skrev:Er det bare meg eller gir denne serien inntrykk av at hygiene rundt brygging ikke er så viktig. Jeg er kanskje litt i overkant nervøs (bruker hansker og munnbind etter flameout ), men er det ikke litt teit å feks legge lua si oppå kreusen eller stå å prate over åpne gjæringskar?
Ptrckschndr skrev:Er det bare meg eller gir denne serien inntrykk av at hygiene rundt brygging ikke er så viktig. Jeg er kanskje litt i overkant nervøs (bruker hansker og munnbind etter flameout ), men er det ikke litt teit å feks legge lua si oppå kreusen eller stå å prate over åpne gjæringskar?
Makan til skitten håndtering av gjær har jeg aldri sett... Hygienen her var jo ytterst tvilsom... Har jo lært noe helt annet selv hvertfall.Hannaas skrev:Må innrømme at jeg grøsset litt da han brukte hendene sine som trakt for å få gjæren ned tuten i gjæringskaret... :noway: