Er det noen som har lest bøkerne?
jeg har boken om humle, men skal til å begynne med lesingen av den nå. lurer bare på om noen har lest de andre bøkene og/eller om noen har noe å si om dem?
Gjærboka er etter min mening must. Strengt tatt bør alle som vil lage best mulig øl lese mest mulig om gjær FØR de begynner å brygge. Boka om vann er interessant, men det er ikke like prekært å forstå vannets rolle i bryggingen.
Gjærboka er etter min mening must. Strengt tatt bør alle som vil lage best mulig øl lese mest mulig om gjær FØR de begynner å brygge. Boka om vann er interessant, men det er ikke like prekært å forstå vannets rolle i bryggingen.
Er så godt som ferdig med boka "Yeast" nå. Føler boka gir mye god informasjon. Den er derimot store deler av den som er svært uaktuell for min egen del som f.eks hvordan å sette opp en egen lab hjemme med filtrert luft og hele pakka. Er det noen gang intressant å prøve seg på dette derimot, er det jo greit å ha.
Dog er første 2/3 av boka svært intressant for alle hjemmebryggere iallefall!
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.