Bruke hvilken app?

TO

 
Som nevnt tidligere, så er jeg helt nybegynner innenfor braumeister'ing( maskinbrygging med braumeister 10 liter). Spørsmålet da er som følger. Er det noe relevant app jeg bør bruke som kan være behjelpelig til ting og tang?

Mvh Ole.
 
Sist redigert:
Ja. Men på telefon så er den litt tungvint å bruke synes jeg.. Synes det enkleste er å lage oppskriften på pc og så bruke droiden til bryggedagen for oversikt/oppskrift etc.

Men da må du justere pc og droiden til å være like i f.eks advanced options da disse innstillingene tilhører hver enhet du har programmet på.
 
Beer smith koster cash og er veldig uoversiktelig synes jeg. Altfor windowsaktig. Bruker brewlog på ipad til å mekke oppskrifter. Den koster bare småshillinger iforhold til smith. Er oversiktelig
 
Da har jeg lastet ned beersmith 2 og trykket og lekt meg litt med den.
Mulig jeg er dårlig i engelsk eller noe slikt, men jeg kjønner ikke helt hva jeg skal taste inn i alle de feltene der jeg legger inn "equipment" altsa en braumeister 10 liter. Hva skal jeg legge inn som verdier der? Håper noen kan hjelpe meg. Holder lenge med en link til der det blir forklart om noen vet om noe.

Mhv ole
 
Da har jeg lastet ned beersmith 2 og trykket og lekt meg litt med den.
Mulig jeg er dårlig i engelsk eller noe slikt, men jeg kjønner ikke helt hva jeg skal taste inn i alle de feltene der jeg legger inn "equipment" altsa en braumeister 10 liter. Hva skal jeg legge inn som verdier der? Håper noen kan hjelpe meg. Holder lenge med en link til der det blir forklart om noen vet om noe.

Mhv ole
En av grunnene til at jeg ikke bruker beersmith
 
Jeg kjøpte beersmith og brukte den en periode, men havnet tilbake på beercalc. Den gir meg stort sett det jeg trenger og funker overalt.
 
Tilbake
Topp