Brukte 5 Gallon Cornelious Keg

:help: Jeg er på leting etter brukte 5 Gallon Cornelious Keg, 
har noen vært borti noe web sider fra Europa, finner stort sett bare sider fra USA.
 
Begrepet "5 gallon" brukes jo ikke utenfor USA, så da er "19 liter" nøkkelen :). Andre forhandlere kan du evt finne her: http://norbrygg.no/index.php?option=com_content&task=view&id=377&Itemid=47
 
vin og bar er for tiden utsolgt for brukte Cornelius--- er bestilt. de venter på leverandøren i Belgia eller noe.. visstnok litt trege folk der nede, men billige gode fat!
 
Vin og bar har fått inn en pall med brukte fat. De forsvinner fort, så det lønner seg å bestille.

De nevnte også at de ville skru opp prisen i løpet av neste uke, så hvis noen har tenkt seg å bestille bør det kanskje være snart!  Vet ikke hva prisen blir, men det skulle visst også inkludere et pakningssett!

Koster nå 398 for et trykktestet fat, ikke overhalt.

De var klissete og møkkete, men det kan jo la seg vaske av.
 
Jeg la inn bud på eBay USA på to 5 gls ball-lock Corneliusfat for $ 36 tilsammen, pluss frakt innenlands $ 19,95. Rundt 360 kr. med dagens kurs? Skal bli spennende å se hvordan det går. Får jeg tilslaget blir det en ekstra koffert/stor sportsbag på flyet hjem i midten av juli. Håper madammen gidder å ta med seg den 57-liters (15 gls) SS-kjelen hjem som jeg har kjøpt på samme måten, når hun flyr hjem fra Miami i kveld (Air France - grøss og gru). Ellers kan det bli knapt med bagasjekvote i neste omgang. Mulig jeg kjøper et fat til før jeg gir meg, for å ha ett standby utenom de to faste i øleskapet - når den tid kommer.
 
Hvis du trenger ekstra plass i kuffertene, så kan du forsåvidt også putte ting oppi fatene. Der er det plass til masse sokker og sånn! :)
 
Eduard skrev:
Hvis du trenger ekstra plass i kuffertene, så kan du forsåvidt også putte ting oppi fatene. Der er det plass til masse sokker og sånn! :)

Styr unna brukte underbukser. En del bakterier kan være vanskelige å ta knekken på... ;)
 
Gahr skrev:
Eduard skrev:
Hvis du trenger ekstra plass i kuffertene, så kan du forsåvidt også putte ting oppi fatene. Der er det plass til masse sokker og sånn! :)

Styr unna brukte underbukser. En del bakterier kan være vanskelige å ta knekken på... ;)

Ja, underbukser brukt i (sub-)tropiske strøk er ikke å spøke med  :laugh:
 
Tilbake
Topp