Brygge app

Beersmith har litt tung brukerterskel for nybegynnere. Må regne med å bruke noen timer på å sette seg inn i programmet. Samtidig er det veldig bra med veldig mye funksjoner. Man bør jo spørre seg hva trenger jeg programmet til? Hvis man bare følger standard oppskrifter så har man vel ikke så stor bruk for programmet.
Lastet det ned nå. Fant f.eks ikke Maris Otter malt der. Heller ikke mulig å sett batchen til 10 liter all grain. Prøvde, men den regnet fremdeles etter 19 liter . Fant bare en 11 liter for extract. Tror jeg avinnstallerer den igjenn.
 
Maris Otter ligger under : Pale Malt, Maris Otter.
Du kan legge inn nye profiler for utstyr med forskjellige mengder og det er mulig å skalere en oppskrift fra et mindre oppsett til et større og motsatt uten noe videre styr. Bruker Beersmith mest på mobil så eneste eg savner er stock funskjon der en kan legge inn og trekke fra "lageret" automatisk. Denne funskjonen er foreløpig kun på PC/(Mac?).
Men det tar et par dager og noe prøving før en får oversikten over de forskjellige funskjonene i programmet :)
 
Maris Otter ligger under : Pale Malt, Maris Otter.
Du kan legge inn nye profiler for utstyr med forskjellige mengder og det er mulig å skalere en oppskrift fra et mindre oppsett til et større og motsatt uten noe videre styr. Bruker Beersmith mest på mobil så eneste eg savner er stock funskjon der en kan legge inn og trekke fra "lageret" automatisk. Denne funskjonen er foreløpig kun på PC/(Mac?).
Men det tar et par dager og noe prøving før en får oversikten over de forskjellige funskjonene i programmet :)
Ok. Kanskje jeg får gi den en sjangs ☺
 
Jeg ble for glad i Brewingday.net til å sjekke det videre. Det er en nettside, men fungerer fint på mobil (responsivt design) og er lite som mangler ift app.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
 
Tilbake
Topp