• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Brygge/meskesleiv til salgs!

Hei alle bryggere! Det har vært en del interesse for meskesleiver de siste dagene etter at tråden ble hentet opp igjen av en av dere.
Nå er jeg tom for sleiver for øyeblikket, men jeg lager gjerne flere hvis det er fler som vil ha.
Jeg skrev tidligere at de var oljet, men det har jeg gått bort fra da det er helt unødvendig, de holder seg meget godt uten.
Jeg har brukt min egen på mange brygg i løpet av de siste 2-3 årene og gjør ikke annet enn å skylle den etter bruk og den er like fin.
Det blir riktignok litt fiberreisning etter å ha brukt den en gang eller to, men det er enkelt å fjerne med litt fint pussepapir når den er tørket for den som gidder, men dette er ikke nødvendig synes jeg i hvertfall.
Prisen er den samme, 300kr inkl mva, dette er ikke lønnsomt, men det er heller ikke derfor jeg lagde de til å begynne med.
RDWHAHB;D
 
Btw, frakt uten sporingsmulighet: 100kr, pakkepost med sporing 155kr mener jeg de sa...
Hadde den vært sammenleggbar hadde det kostet 30 eller noe sånt:(
 
Hvor lang tid trenger du på å lage disse? Har ingen hast, bare lurer i tilfelle de jeg snakker med er interessert ;)
 
Hvor lang tid trenger du på å lage disse? Har ingen hast, bare lurer i tilfelle de jeg snakker med er interessert ;)
kommer til å lage endel sleiver rett over nyttår så hvis jeg får beskjed før 10.januar kan jeg få laget det du trenger.
jeg samler opp noen bestillinger før jeg lager de, er litt for mye styr å lage en og en..
 
Tilbake
Topp