Bryggebutikk i Bergen?

Beklager på forhånd hvis det er feil kategori jeg poster i, fant ikke helt ut av det :)

Er det flere bryggebutikker i Bergen enn Vestbrygg? De flytter nå og er derfor stengt slik jeg forstod det. Bergen og omegn går forsåvidt fint, men jeg gidder ikke å kjøre helt ut til han karen på Ågotnes.

Er litt sent ute og vil sette i gang med to pilsnerbrygg i påsken ;D
 
Fant faktisk siden idag, de har jo brukbart utvalg. De kunne ikke kverne maltet for meg så er jeg like langt. Med mindre det finnes en gadget-løsning for kverning?:)
 
Godt mulig du får hjelp av en vennligsinnet brygger med kvern. Nesten rørende hvor velvillige folk på forumet her er. Jeg hadde et lignende problem da Bakke Bryggs kvern var ute av drift i høst, så jeg skrev en melding om noen kunne hjelpe meg, og etter noen minutter hadde jeg fått flere tilbud. Var ute hos Bjarte H og hentet kvernen like etter.
 
Hei, om du vil ta turen heilt til Radøy kan eg mala for deg. Er heime fyrste delan av påska.

Mvh. Gunvald
 
GunvaldK skrev:
Hei, om du vil ta turen heilt til Radøy kan eg mala for deg. Er heime fyrste delan av påska.

Mvh. Gunvald
Det settes pris på! Jeg har fri en uke og har ingen maltkvern, da tar jeg faktisk turen til Radøy uten problem. Med mindre det plutselig dukker opp en med kvern i bergensområdet :) Da skal jeg ihvertfall se om jeg finner noen gode fiskeplasser utover der, så får jeg pleiet lidenskapen min samtidig ;D

Hvis tilbudet står ved lag så kunne du sendt meg nr ditt på en PM, så kan vi gjøre en avtale.

Mvh Daniel
 
Jeg endte visst opp med å kjøpe en enkel maltkvern, får vel bruk for det siden også :) Så da blir det heldigvis brygging idag og imorgen!

Takker for hjelpen.
 
Hei, kjøp en skrue  med samme gjengetype som låseskrue til hanken. Sett deretter batteridrillen på skruen. Slip skruen til med langsgående skarpe kanter.  Claes ohlson drill er for slapp i gripet, Bosh fungerer meget bra.
 
Tilbake
Topp