Bryggeraften i Arendal og omegn - Aust-Agder

Er det noen i Arendal og omegn som kunne tenke seg å samles for en hyggelig aften?

  • Smake på hjemmebrygget til de forskjellige
  • Utveksle informasjon
  • God hygge
  • Spise litt god mat

Hadde en slik sammenkomst med venner og ukjente i fjor. Det var kjempe moro og jeg personlig fikk masse ut av det.

Dette trenger en ikke og gjøres noe stort ut av. Man trenger bare et sted og samles på  :)
 
Hei Frode, kanskje litt seint svar her, men dette høres ut som en god ide!

Jeg var med i en hjemmebryggerklubb da jeg bodde i Hawaii, og møtene der var definitift månedens høydepunkt for min del!!

Vi møttes et sted mellom 6-12 ganger i året og hadde masse moro med god øl og mat, og en veldig trivelig, veloppdragen og uformell gjeng.  Vi kjørte smaksprøver av hjemmebrygg og kommersielle snobbete øl og prata mest bare om øl og brygging.

Hva med å fyre opp en facebook gruppe, så ser vi om vi kan få samla sammen en liten gjeng der først og eventuelt få igang et møte etterhvert som været modner for en liten grillings?
 
Denne tråden har jeg ikke sett før nå, men jeg er veldig interessert i å treffe andre bryggere fra Aust-Agder. Har inntrykk av at det er ganske mange som driver med ølbrygging i fylket, så det hadde vært veldig stas å bli kjent med dem – og smake på hverandres brygg...
 
Tilbake
Topp