Gahr
Norbrygg-medlem
Dalaker skrev:Hørtes godt ut med kjeks og Non Stop. Hva slags øl vil du anbefale til et slikt måltid?
I akkurat den situasjonen ville det nok ha passet best med det som roet nervene best der og da. Sterkest mulig...
Dalaker skrev:Hørtes godt ut med kjeks og Non Stop. Hva slags øl vil du anbefale til et slikt måltid?
Torga skrev:Fortvilet begynner feilsøkingen.. hva kan det være som er galt... åå F.. :idea: 4500 W står enda på for FULLT :bank2: :bank2: :roedme2:
Noen bedre?? ;D
Beant skrev:Har gjort ett forsøk på å koke på kjøkkenet. Det gikk ikke helt som planlagt. Etter dette foregikk de få bryggene som er satt innendørs på vaskerommet med døra på gløtt under kok.
Jeg presterte å grise såpass mye på kjøkkengulvet at jeg et par uker etter pent måtte legge turen innom fargehandelen og invistere i ny klikk-laminat :noway: Blant annet presterte jeg å miste ei gjæringsspann med 15 liter stoutrensblanding utover gulvet (forbannet hvor glatt disse basene gjør fingrene > ). Alt griset mitt hadde jo såklart greid å trenge ned i sprekkene, under sokkelen på kjøkkeninredinga der gammel-laminatet var avsluttet, og deretter under laminatet. Dette resulterte i at skjøtene begynte å svelle opp.
Vel, ei erfaring rikere (og et gulv fattigere ;D )
Viktste skrev:Det er da man innser man ikke bør begynne å regne på hvor mye ølet koster i kr/L...