Men... Er det egentlig interessant for oss? Vi har allerede bestilt omtrent halvparten av delene vi trenger for å få opp et bryggeri og har litt lite strøm for å drive Deb Gyldne Draabenbryggeriet?
Selv om vi ikke har endelig banket hvordan bryggeriet skal bli, eller hvordan det skal finansieres, så ble Gunnar og jeg enige om at de sikre delene med lang bestillingstid bare var å kjøpe. Første bestilling er gjort...
Selv om vi ikke har endelig banket hvordan bryggeriet skal bli, eller hvordan det skal finansieres, så ble Gunnar og jeg enige om at de sikre delene med lang bestillingstid bare var å kjøpe. Første bestilling er gjort...
Kort oppdatering på logistikken:
Pakke fra MoreBeer (falsk bunn og kjøler) er hentet
Kjeler fra Candirect har kommet til Norge og blir sendt videre så fort fortollinga er registrert
Kraner, koblinger og andre småting fra Brewer's Hardware er til fortolling
Alle delene som har kommet er nå i bryggeriet, dersom noen har lyst til å stikke innom og finne noen morsomme måter å koble dem sammen. Kranene fra Brewer's Hardware var noen solide beist og kan neppe brukes helt slik vi hadde planlagt, men vi finner vel en løsning. Kjeler kommer ikke så lenge over påske, og da har vi det meste som vi vet om at vi trenger.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.