Bryggshop.no

Jeg sier bare (sakset fra om oss på siden):
"
Om oss

Her kan du skrive inn informasjon som er relavant for firmaet, eller mao den informasjonen du synes bør være på en om oss side.
"

Og de kan ikke skrive ordentlig norsk, (feks skriver man ikke "ekstrakt" med "x," osv...)
 
Butikken er vel strengt tatt ulovlig i norsk sammenheng, da det ikke ligger firmainfo der, kan heller ikke finne dem i Brønnøysundregisteret. Den virker også som et norsk-svensk samarbeid.

Humlen og noe annet kommer fra Morgan's Brewing Co. i Australia, som også kan by på to typer gjær: Lager og Ale, som begge har beskrivelsen
"Add to brew at temperature of 15 °C to 30 °C." :jaha:

Rimelig maltekstrakt har de forsåvidt, men jeg ville holdt meg til de butikkene som brenner mer for ølbrygging enn billig børst. :)
 
Gahr skrev:
Moralen er: IKKE BRUK DEN BUTIKKEN!
det var litt drastisk. det kan hende det er en helt grei forretning det der, men det virker ikke som de har helt taket på det å drive nettbutikk, ut i fra kommentarer fra andre forum. MEN det kan hende de har mange fornøyde kunder også..
syns moralen bør være "vær varsom!"
men jeg kan ikke helt se hvilke produkter som er fristende i butikken da.

OG, jeg så også et innlegg som trakk frem at selskapsformen er LTD, og mener at det er bevis på at det er useriøst, det er ihvertfall helt feil. Mange useriøse AS, ENK og ANS også.. og mange seriøse LTD!
 
Domenenavnet er registrert på et firma som er slettet fra Brønnøysundregistrere og er det samme som har vinsenteret.no. Henger meg på Gahr her.
 
er dette ett av firmaene du automatisk får refundert fra uansett om du får aren eller ikke?¨'
har hatt noen sånne som har sluva med papiret...
 
Ser at de skriver at de er "godkjent av Mattilsynet" Mattilsynet godkjenner ingen bedrifter lenger slik jeg har forstått det. (Noen unntak for animalske produkter) Det hele er basert på internkontroll prinsippet. En sender i dag bare en melding til Mattilsynet om en starter med næringsmiddelvirksomhet. Ingen forhåndsgodkjenning lenger. Om en revisjon fra Mattilsynet ikke gir anmerkninger betyr det IKKE at en er godkjent. Det betyr at der og da, hadde en orden på IK-Mat systemet, og at kontrollen viste at det ikke var større avvik fra regelverket rundt hygiene, ulovlige varer, merking, emballsje osv.
 
Tilbake
Topp