bygging av kegerator

magne1972

Moderator
fikk plutselig en liten fryser til overs, så da blir ølkjøleskapet gjæringskap på fulltid :)
og fryseren får nytt liv som kegerator. det er plass til 3 19 litere i den etter ombyggingen :)
Nyter nå den første fra tappen av nyskapet :)
 

Vedlegg

  • 1.JPG
    1.JPG
    429,4 KB · Sett: 865
  • 2.JPG
    2.JPG
    383,4 KB · Sett: 855
  • 3.JPG
    3.JPG
    272 KB · Sett: 868
  • 4.JPG
    4.JPG
    406,4 KB · Sett: 859
  • 5.JPG
    5.JPG
    336,2 KB · Sett: 868
resten av bildene :)
Sikkert feil rekkefølge....
 

Vedlegg

  • 10.JPG
    10.JPG
    272,8 KB · Sett: 860
  • 9.JPG
    9.JPG
    347,4 KB · Sett: 868
  • 8.JPG
    8.JPG
    311,7 KB · Sett: 875
  • 7.JPG
    7.JPG
    308 KB · Sett: 862
  • 6.JPG
    6.JPG
    314,6 KB · Sett: 861
Kult hvordan du bygget inn stc 1000 :)  Jeg går selv å venter på min, etter sanrt en måned i posten :eek:
Skjønner du bygde opp pga av høyden på cornelius, men hvordan tenker du å bruke den varmekolben?
Blir ikke den ødelagt hvis du ikke har den nedsenket i vann?
 
Stc-1000 er koblet som originaltermostaten.
Varmekolben skal ikke brukes i kegeratoren :)
Den skal brukes i gjæringskapet, og er tenkt stående i en kolbe med vann, for å varme opp skapet (kjøleskap til gjæring som står i garasjen)
 
Hei, jeg trenger tips/råd! :)
Jeg har en fryser og ønsker lage en kegerator med tappetårn. Kan jeg borre hull i dette lokket eller har den noen annen funksjon enn bare isolering?
 

Vedlegg

  • IMG_1249.JPG
    IMG_1249.JPG
    242,7 KB · Sett: 73
Hei, jeg trenger tips/råd! :)
Jeg har en fryser og ønsker lage en kegerator med tappetårn. Kan jeg borre hull i dette lokket eller har den noen annen funksjon enn bare isolering?

Uten å vite. Men hvis du ikke ser en slange eller kabel eller lignende som går inn i lokket, enten løst eller via hengslene eller noe, kan man kanskje anta det lokket bare er et lokk?
 
Ser ut som en koblingsboks eller ett eller annet ved den høyre hengselen der? Ville fomlet litt der og sett hva jeg fant ut [emoji1417]
 
Tilbake
Topp