Bygging av "bar" til NM

OPPDATERING! Det blir ikke hjemme hos Knut, men Knut-Erik på Rotnes. Ring meg på nittisju559560 for veibeskrivelse.
Onsdag kl.1800.

torbj b-n skrev:
Materiellet befinner seg i Solvangen på Skjetten - må være hjemme til Speidelen ankommer, men så kan jeg evt kjøre sakene - hvorhen?

Off topic; men hyggelig med flere på Skjetten. Jeg bor rett oppe ved senteret.

On topic; jeg ringer når jeg er ferdig med foreldremøtet, så får vi se hvordan dere ligger i prosessen da.

torbj b-n skrev:
Transportbag mv - jeg krympet filene nå går det visst bedre

Torbjørn

Materiellet befinner seg i Solvangen på Skjetten - må være hjemme til Speidelen ankommer, men så kan jeg evt kjøre sakene - hvorhen?
Vi trenger den ikke i morgen, men hvis du vil, er det bare å ta en tur. Rotnes, Nittedal. Tlf nummeret mitt fikk du via e-post.

And we are in buisniss! Takk for bra oppmøte.
2e43d421-ac79-381b.jpg

2e43d421-ac89-2d10.jpg

Spennende saker - håper å kunne bidra _litt_ eftersom det blir _litt_ mindre unntakstilstand på jobben (Siste 13 arbeidsdager har det vært 8 dager med 12+ timer...)

Rekker jo knapt å ta meg en pint før jeg slukner... ;-)

MM

Vet ikke om det blir så mye mere snekkring, men vi slår på tråden når vi fortsetter.  :yes:

Jo, men de skal vel tappes om så det ikke blir noe grums når vi flytter dem.
Skal vel carboneres også, men det er fort gjort.

Ok, høres fornuftig ut! Det er litt igjen å bygge på baren også, så hvis du Knut kunne rive med deg noen til å tappe øllet, bygger jeg og Puta ferdig baren?  ???
Hvis det ikke er noen andre som har lyst til å bli med å bygge da?

Da blir det litt bygging idag for de som kan på sparket oppe hos Puta i nittedal. Er det noen som kan låne bort CO2 apparatet til nm? Knut, får du tappet?

Tilbake
Topp