Caso Pro Induksjonstopp eller Induksjonsplate C35-B1

I følge en post på fb-siden til bryggselv, er deres egen induksjonstopp litt raskere er Caso. Det oppgis ikke hvor mye raskere den er.
 
Jeg ville gått for BS-sin. De har hatt Caso i mange år, men tenkte sikkert at de kan få ned prisen med et eget brand. Så jeg vil tro de har erfaring og mye sammenligningsgrunnlag fra Caso-tiden.
 
Har du gjort deg noen erfaringer med platen?
Nå har jeg jo bare erfaring med denne og en billig og treig snegleplate. Men det er som en ny hobby. C35-B1 gjør vei i vellingen og når mesk/kok på null komma svusj. Hadde litt overkok i starten, før jeg lærte meg hva jeg skulle ha den på. Anbefales, ja.
 
Nå har jeg jo bare erfaring med denne og en billig og treig snegleplate. Men det er som en ny hobby. C35-B1 gjør vei i vellingen og når mesk/kok på null komma svusj. Hadde litt overkok i starten, før jeg lærte meg hva jeg skulle ha den på. Anbefales, ja.
Gode ting. Jeg bruker et 3200 watt speidel-element i dag, som er greit mtp styring med PID og slikt, men det er enklere renhold med induksjon, og jeg kan sette på platen så snart det er vørter i kjelen. Nå må jeg vente til vørter har kommet over minimumsmerket.
 
Tilbake
Topp