Cider gjær?

Har sett en cider med WLP 775, trodde at den ville gjære ut for, men etter ca 10dager måler eg 1025

Har gjæret på ca 17 grader, OG var ca 1045, tenkte å øke temp til 20 grader, er det lurt?

Ok, eg har ikkje anna erfaring en at eg brygga sider med 775 for eit og eit halvt år sidan. Har ikkje smakt det endå. Men eg har laga mykje sider utan å tilsette gjær. Spontangjæra altså, med ferskpressa juice av Aroma eple.
Poenget er at sider treng laaaaang tid. Gjerne eit år eller to, eller meir.
Om sider, om sider, til våren ein gong...

protto skrev:
Ok, eg har ikkje anna erfaring en at eg brygga sider med 775 for eit og eit halvt år sidan. Har ikkje smakt det endå. Men eg har laga mykje sider utan å tilsette gjær. Spontangjæra altså, med ferskpressa juice av Aroma eple.
Poenget er at sider treng laaaaang tid. Gjerne eit år eller to, eller meir.
Om sider, om sider, til våren ein gong...

WORD!

Bruk godt med gjærnæring og lav temp. Lav temperatur bevarer mer av eplearomaen i sideren.

I alle tilfeller ville jeg hørt på Gahr.......

Men, min erfaring med denne gjæren er at den smaksmessig gjærer jevnt mellom 16 og 18 grader. Men hvorfor nettopp 20 grader?.

kun tanken på å få gjæret ut, men er vel best å la gjæren få jobbe på rundt 17 18 grader, første gangen eg prøver å lage cider i voksen alder

Odland skrev:
Pokker, skinn og bein. Brukte ikke gjærnæring i dag. Drysse i en kapsel Servomyces kanskje?

Kjør på, med Servomyces eller Wyeast gjærnæring,DAP er også bra. Jeg bruker gjerne Fermaid K underveis. Sider blir det uansett.

Off topic... Hvilken nytte gjør gjærnæring etter formering og hovedgjæring avtar?
Jeg mener næringen er for celleoppbygging og vekst, og ikke for utgjæringsevnen...
Men jeg tar gjerne imot mere læring.

Og når vi først er off topic men fortsatt på Cider: Bør man bruke noe enzymer for å bryte ned pektin fra eplene for å forhindre tåke, eller klarner cider av seg selv?

Med nok tid vil sideren bli heilt klar. Den vil også gjære heilt ut. Fruktsukkeret er lettfordøyeleg for gjæren. Søt sider er eigentleg sjølvmotsigande.

litt mer off topic.

har 2 typer sider til gjæring, men tenkte å prøve en ny sider med honing og hyllebærblomst, er det noen som vet når en bør tilsette blomst?

Litt tilbake til topic; er Cideren du brygger ment for konsumering til neste sommer eller skal den lagres kortere/lenger?

Har ikke tenkt på når den skal drikkes. Har brukt gjær fra WLP. Antar at den må lagres noen måneder før den er på topp. Kom gjerne med innspill.....også på hyllebærblomst. Er det lurt å tilsette hyllebærblomsten som "tørrhumling"?

Eit par spørsmål:
Ved spontangjæring. Kva temperatur bør den gjerast under?
Eg forstår at dette kan ta tid. Omstikking underveis?
Når ein brukar gjær. Kor lang tid bør ein forvente på utgjæring?
Karbonering på flaske. Samme metode som for øl? 6g sukker pr liter?

Tilbake
Topp