CO2 flaske fra Homebrewstuff

Det som iallefall står i dokumentet er at europeisk og amerikansk ikkje skal miksast:

"American CGA 320 and Japanese JIS B 8246 CO2 threads are different and are not compatible with each other nor with
BS or DIN CO2 threads."

Eg kan ikkje i farten finne adapter der som ser ut som det passar som overgang. Men den linken eg posta lenger oppe i tråden ser ut at vil passe som overgang fra US-flaske og europeisk regulator og fylleutstyr.
 
Det er ikkje like gjenger i USA og Europa. Det er derimot ikkje så stor forskjell, men stor nok til at ein som veit kva han driv med neppe ville fylt gass under trykk med fittings som berre nesten passar. At "profesjonelle" koblar på og fyller er eigentleg litt skremmande spør du meg.

Den amerikanske er litt mindre og standaren heiter GCA320. 1/2" BSB heiter det neppe, du teinker sikkert på BSP, men det er ein britisk standard. Det er mogeleg den amerikanske er NPS -rettgjenga røyrgjenger- utan at eg veit. Men det vil stemme bra med størrelsesforholdet mellom US og Euro-koblingane. Det tilsvarar forholdet mellom 1/2" BSP og 1/2" NPT røyrgjenger som i bryggesamanheng går om eit anna, men ikkje når det skal brukast til trykk. Euro-gjengene tilsvarar etter det eg fårstår vanlege 1/2" rettgjenga BSP. (BSPP)

Så koblar ein på ein europeisk regulator på amerikansk flaske kan ein risikere at gjengene ryk.

Det som derimot går bra, er å bruke ein slik:

http://www.ebay.com/itm/CO₂-Tank-22mm-21mm-Adapter-Converter-CGA-320-cylinder-paintball-Regulator-/271065626542?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f1cc537ae
-som eg truuur er rette adapteret mellom US-flaske og euro regulator og fylleutstyr.

Gammel tråd dette,
men er der noen som kan bekrefte evt avbekrefte at denne konverteren funker?
Jeg har selvfølgelig en aluflaske fra junaiten jeg gjerne skulle brukt fordi den veier mindre og er lettere å dra med seg rundt i huset enn stålflaskene.
 
Tilbake
Topp