CO2 flaske ønskes kjøpt

Du har prøvd å ringe NOHA du og, ja?

Ser ut til at det er CO2-apparattørke i Trondheim... Jeg drøyer en del til før jeg betaler 2000 kroner for en helt ny flaske.

Evt, endel av dere kommer jo til Oslo til neste måned, sjekk med Ernst Nilsen om å få satt av noen flasker?

Men du må ha overgang til regulator, som koster merkelig mye på Humlegården og Vinsenteret. Har send forespørsel til Lund Teknik om overgangen de har der er trapetz, bare 120 DKK. Tenkte evt å lage en separat tråd etter å ha fått svar, mye info som er spredt i mange forskjellige tråder om akkurat Sodastreamløsningen.

Den var fin! Linken funker ikke direkte, men går fint å klikke seg fram til samme adresse manuelt.

Kjenner jeg kan alt for lite om gjengestandarder når jeg ser alle alternativene som nesten er like. Kunne lett tatt feil. Da blir nok Sodastream venteløsningen for meg. Skulle uansett ha en mtp mobilitet.

Edit: Ikke meninga å kapre tråden forresten. Kanskje dette er en løsning som kan fungere midlertidig for deg også? Må jo dukke opp noe på NOHA etterhvert.

Kristian L skrev:
Men du må ha overgang til regulator, som koster merkelig mye på Humlegården og Vinsenteret. Har send forespørsel til Lund Teknik om overgangen de har der er trapetz, bare 120 DKK. Tenkte evt å lage en separat tråd etter å ha fått svar, mye info som er spredt i mange forskjellige tråder om akkurat Sodastreamløsningen.

Mener den ene overgangen han har er Trapez, står at den er til 400g og det er så vidt jeg er kjent samme gjenger og flasker i DK

Stemmer, han sa så i dag. 33 DKK i frakt og 16 DKK i forsendelseskostnad. Trekker fra 20 % moms, så det blir en pen pris. For den som måtte lure, pakningene til 300 g flaske passet også i denne overgangen til 425 g. Har bestilt, så få vi se. Om det ikke funker spesielt bra er det uansett ikke store utgiften.

Sendte mail til Tyskland også, har ikke fått svar derfra enda. De sendte i utgangspunktet ikke til Norge, og minstepris på frakt var ganske høy. Får se om jeg får svar, skal videreformidle her til alles kunnskap og glede. Får legge det inn i wiki også, etterhvert.

Har overgangen fra Lund teknik, fungerer strålende. Pakninger som passer følger med Sodastream flasken (3 stk.), hvis du kjøper den ny i allefall.

Det meldes om brukte CO2-apparat tilgjengelig i Trondheim på NOHA nå, både 2 og 5 kg. Vet ikke hvor mange av hver, jeg tok et 2 kg i alle fall.

Kan en av dere som har 425g co opplegg poste linker til de overgangene jeg trenger hos Lund teknik? Har en kompis som skel innom der i påska..

Her er den. Og som sakt følger pakningen du trenger med Sodastream flasken når du kjøper ny, i allefal den de har på Jernia.

http://shop.lundteknik.dk/product_info.php?products_id=14253

Tilbake
Topp