olavgn skrev:Vel, ordren min er ikke shippa enda, selv om jeg la den inn i for snart en måned siden. Sendte ein mail og ba om å få slengt med et par slike wrenches, så får vi håpe at pakken dukker opp en gang utpå nyåret
olavgn skrev:Penger er ennå ikke trukket fra konto, så tviler på den er sendt enda. Hm, har ikke mutteren tilgjengelig akkurat nå. Tror du kanskje ikke den passer?
olavgn skrev:Rundt 2,7 cm så det ut til å være
protto skrev:Kva er galt med ein stor skiftenøkkel fra Biltema...?
neslekkim skrev:protto skrev:Kva er galt med ein stor skiftenøkkel fra Biltema...?
Var også mitt spørsmål i innlegg nr 2.
Hvis man dog ikke har skiftenøkkelen, så koster den gjerne endel hvis den er oppe i 32mm
protto skrev:neslekkim skrev:protto skrev:Kva er galt med ein stor skiftenøkkel fra Biltema...?
Var også mitt spørsmål i innlegg nr 2.
Hvis man dog ikke har skiftenøkkelen, så koster den gjerne endel hvis den er oppe i 32mm
Mykje eller lite er jo relativt, men ein får ein 12" skiftenøkkel på Biltema med gripevidde opp til 40mm for 129,-
Det er iallefall litt mindre enn kva eg betalte for ein tilsvarande Bacho....
olavgn skrev:Var ingen dypere tanker enn at jeg syntes det så ut som en lettvint/billig patent som ikke finner på å rote seg bort siden den vil holde seg på regulatoren etter den er festa
olavgn skrev:Var ingen dypere tanker enn at jeg syntes det så ut som en lettvint/billig patent som ikke finner på å rote seg bort siden den vil holde seg på regulatoren etter den er festa