CO2/regulator-wrench

Tenkte å få tak i en egen skrugreie for å få stramma skikkelig til på regulatoren, noe ala denne:
CO2%20Wrench.jpg

Må da være mulig å finne noe sånt i Oslo, men fant det ikke på sidene til vin og bar. Kanskje akvariebutikker har noe som kan funke?

Tror vi for tiden bare har ein justerbar med tenner, så tenkte det kunne være greit med en dedikert sak som passer perfekt.

FX20K08103.jpg

åja, en slik, tenkte jeg skulle skaffe meg en slik selv etterhvert, glemte det når jeg bestilte CO₂ regulatoren nå.

ser den koster $2.25 på brewers discount, kanskje bestille et par derfra?

Vel, ordren min er ikke shippa enda, selv om jeg la den inn i for snart en måned siden. Sendte ein mail og ba om å få slengt med et par slike wrenches, så får vi håpe at pakken dukker opp en gang utpå nyåret ;)

olavgn skrev:
Vel, ordren min er ikke shippa enda, selv om jeg la den inn i for snart en måned siden. Sendte ein mail og ba om å få slengt med et par slike wrenches, så får vi håpe at pakken dukker opp en gang utpå nyåret ;)

Send en mail og be om sporingsnummer ifall pakken har kommet til feil sted ellernoe.

Penger er ennå ikke trukket fra konto, så tviler på den er sendt enda. Hm, har ikke mutteren tilgjengelig akkurat nå. Tror du kanskje ikke den passer?

olavgn skrev:
Penger er ennå ikke trukket fra konto, så tviler på den er sendt enda. Hm, har ikke mutteren tilgjengelig akkurat nå. Tror du kanskje ikke den passer?

Neida, jeg har bare noen få fastnøkler, så jeg lurte på om jeg burde kjøpe en fastnøkkel til :), så jeg trenger bare dimensjonen for å ha riktig størrelse.
Mulig beskyttelses hetta som er montert på flaska nå er samme dimensjon..

Nå ble jeg litt i tvil her, Candirect selger en slik, men den er på 30 og 32 mm, varenummer 50900032 (på den tyske siden)

protto skrev:
Kva er galt med ein stor skiftenøkkel fra Biltema...?

Var også mitt spørsmål i innlegg nr 2.
Hvis man dog ikke har skiftenøkkelen, så koster den gjerne endel hvis den er oppe i 32mm

neslekkim skrev:
protto skrev:

Hvis man dog ikke har skiftenøkkelen, så koster den gjerne endel hvis den er oppe i 32mm

Mykje eller lite er jo relativt, men ein får ein 12" skiftenøkkel på Biltema med gripevidde opp til 40mm for 129,-

Det er iallefall litt mindre enn kva eg betalte for ein tilsvarande Bacho....  :eek:

Var ingen dypere tanker enn at jeg syntes det så ut som en lettvint/billig patent som ikke finner på å rote seg bort siden den vil holde seg på regulatoren etter den er festa :)

protto skrev:
neslekkim skrev:
protto skrev:

Mykje eller lite er jo relativt, men ein får ein 12" skiftenøkkel på Biltema med gripevidde opp til 40mm for 129,-

Det er iallefall litt mindre enn kva eg betalte for ein tilsvarande Bacho....  :eek:

Ah, derfor det ble dyrt da:), jeg kjøpte på Jula, og fikla med de billige, og de var så skranglete at jeg gikk for en Bacho.. Har etterhvert byttet ut litt og litt verktøy med Bacho ting, oser kvalitet forran billigskrotet, men man bør altså bruke det til litt mer enn å stramme en co2 mutter kanskje :)

olavgn skrev:
Var ingen dypere tanker enn at jeg syntes det så ut som en lettvint/billig patent som ikke finner på å rote seg bort siden den vil holde seg på regulatoren etter den er festa :)

Ja, virker å være kjekk med at du trer den på, og lar den henge der. og til $2.. 

olavgn skrev:

Det er lurt ja. Kansje litt dumt å ha ein 12" skifrenøkkel hengandes i ein streng i regulatoren;-)

Fikk svar idag om at wrenchen var på 3 cm, så da blir det litt mye slark for min del, så droppa det fra bestillinga.

Tilbake
Topp