Cooper's tørrgjær i ein porter?

SSS

Eg tenkte meg ikkje godt nok om då eg kjøpte gjær før påska, og sit no med for lite fersk gjær og for lite tid til å lage ein stor nok starter. Eg har derimot mykje Cooper's DIY tørrgjær liggane sm eg gjerne kunne ha brukt. Korleis vil denne funke i ein porter? To pakkar er heilt perffekt pitching, seier kalkulatorane. Eg har også to pakkar Safale 05, men dei vil eg helst spare til ein IPA som kjem straks, og der vert det også mykje sløsing med gjær, sidan pakkane er større, og eg treng litt meir enn ei pakke.

Så altså. Cooper's tørrgjær. Funkar det i ein porter?

Det er neppe optimalt, men ikke mer feil enn US05.
En mørk Ale blir det jo uansett, men kanskje ikke helt den fylden man ønsker av malten.
Det er nok vanskeligere å si noe om levedyktighet eller kvalitet på Coopers gjæret.

Nei, optimalt er det ikkje, men det er jo betre med nok gjær, tenkjer eg... Dei seier sjølv at gjæra skal passe til britisk øl, så sån sett bør det kunne gå.

Fekk plutseleg mykje Coopers gjær, då eg fekk det for meg at det var tørrvarianten av WLP009. Så forsvann første sending i posten, det vart sendt erstatning, og så dagen etter at erstatninga dukka opp låg plutseleg den første pakken i posten. Og først då fann eg ut at det ikkje var den gjæra eg trudde det var. Så no har eg altså mykje gjær eg ikkje heilt veit kva eg skal bruke til...

Tilbake
Topp