Cornelius fat til Tromsø.

Hei,
Er det mulig å inkludere et startersett i bestillingen? Jeg tenker på komplett startersett med kuleventil, gassflaske, regulator og koblinger, med brukt 19 L fat? (ProductNo: 75730600)

Vennlig hilsen
Dag Rune
 
Dag, det går dessverre ikke å sende CO2 flasker på pallen, da prisen på frakta øker dramatisk pga av "farlig" gods.
Derimot kan jeg anbefale deg kontakte det firma som selger brannmateriell i Håndverksveien 11 på Tromsøya, og få tak i et brukt 5 kg CO2 apparat.

Setter opp flere 9 liters fat, Svein-H. Regner med at det settes av plass til 6 nye 9liters fat så da er det vel 4 ledige 9 liters fat.
 
Hei,
Har snakket med de i Håndverkerveien (9, faktisk). Han visste nøyaktig hva jeg ville ha, og så får jeg vel ordne resten her&derfra sjøl.

Er det ellers noen framgang i saken?

Vennlig hilsen
Dag Rune
 
Fikk svar i dag.
De har ikke brukte 9 liters fat, bare nye til  84,10 € + frakt og mva ca 870 NOK

Brukte 19 liters fat kommer på ca 450 NOK levert Tromsø.  (50 fat til 2,216 € + mva og fortollingsgebyr)

Er dere fortsatt interesserte?
 
Jeg regner meg til ca 44 EUR per fat, som er prisen med tysk moms. Pass på at du får regning hvor denne er fjernet...
 
Forsåvidt interessert i 8 stk her, men har dem trøkkventil i lokket?
Så på candirect websida at de brukte ikke hadde ventil.

Mvh,

Thomas
 
Tja, jeg kan ta to 19 litere, forutsatt at de kan sendes til Bergen? Og at de har trykkventil i lokket...
 
Da er det vel klart for å sende bestilling? Har noen brygg som gjerne skulle sett innsiden av et fat  ;)
 
Da er denne bestillingen lagt inn:
75720790 Tank type NC series, 18.9 liter, lid with valve,  60 stk a` 35,28  2.116,80 EUR
90040012 Frachtkosten / shipping costs 1,00 434,00 EUR
Summe 2.550,80 EUR

Dette skulle bli med norsk moms og fortollingsgebyr ca 430 - 440 kr pr fat, levert i Tromsø.

For dere som vil ha diise kan sende meg en PM så sender jeg dere kontonummer slik at dere kan overføre penger til meg. Fatene kan da enten hentes hos meg, eller jeg kan sende dem i posten for stort sett egenkostnad.
 
Hei. Lurte bare på om alle fatene som ble bestilt er lagt av? Og hvis det blir noen igjen etter alle har fått sine, så kan jeg være interessert i et par:) Flott tiltak. Så denne litt sent, men blir med hvis det blir bestilling flere ganger.
 
Da var fatene kommet til Oslo, tollgebyrer lagerkostnader, ekspedisjonsgebyrer og moms betalt.  Det er for ille å betale 1320 kr i gebyrer.. .

Men nok om det.

Slik det fremstår har ;
SveinH tatt  2 fat
DagRune tatt  2 fat
bryggethomas  har tatt 8 fat
RasmusTK  har tatt 5 fat
Tor Henning har tatt 3 fat

Regner med at siden dette går med DHL ekspress, er fatene her i løpet av uka.

Er det flere som skal ha fat må dere melde dere interesse snarest.
 
Tilbake
Topp