Cornelius fat til Tromsø.

Om det er flere ledige fat og du har mulighet til å holde på dem til 06.11 tar jeg gjerne de to fatene jeg meldte interesse for i første runde, så får vi heller vente på 9litersfat
Tore.
 
Hei. Lurte på en ting. Har aldri sett et corneliusfat i real life. Så e vell kanskje et rart spm, men men. Følger det med koblinger for å koble på co2 og f.eks flexi-tap o.l.? Heter vell inn og ut ventil. Sitter å ser på co2 og flexitap. Så lurte på om æ må bestille ventiler i samme slengen.
 
Det må du nok bestille for seg ja. Koblinger og slanger for gass og drikke, samt co2-flaske med regulator.
 
Da var de fleste fatene levert ut. Ser ut som det kanskje er stor nok interesse for flere fat i Tromsø området for å vurderer en ny palle til med 60 fat.

Så da er utfordringen klar for noen andre til å ta et initiativ organiserer en ny fellesbestilling til Tromsø.
 
Finnes de som jeg bestilte enda?  Kommer til Tromsø Mandag for ei ny uka med skolegang og får sannsynligvis frakt hjem med en kollega.
 
Beklager, men jeg var nødt til å prioriterer de som betalte faten fotløpene, :roedme: for å kunne betjene mine løpende utgifter.
 
Tilbake
Topp