Er det noen som vet om det er gummi/plast beskyttelseshetter til inn/ut ventilene å få kjøpt?
Dette har jeg aldri sett. Men det finnes sikkert som et nisjeprodukt. Men hvorfor trenger du det?Er det noen som vet om det er gummi/plast beskyttelseshetter til inn/ut ventilene å få kjøpt?
Levere ut fulle fat med ventiler som er ubeskyttet syns jeg ikke er no særlig. Stables i høyden på kjøla, 15 stk, så det vil væreDette har jeg aldri sett. Men det finnes sikkert som et nisjeprodukt. Men hvorfor trenger du det?
Levere ut fulle fat med ventiler som er ubeskyttet syns jeg ikke er no særlig. Stables i høyden på kjøla, 15 stk, så det vil være
tryggere og se bedre ut. Prøvd med gladpack/ folie men det detter for lett av.
Stemmer. Jeg har vel faktisk en god bunke liggende i kjelleren et sted.Jeg tror du må finne ut av søke-termen for det som brukes for vinflasker. Og så finne noe som er den dimensjonen du vil ha. For den forseglingen som er over vinflasker er garantert varme-forseglet.
Du er på leting etter slike: Valve cover for NC and NC jolly valves, 0,11 €Er det noen som vet om det er gummi/plast beskyttelseshetter til inn/ut ventilene å få kjøpt?
Du fant dem! Takk!!!Du er på leting etter slike: Valve cover for NC and NC jolly valves, 0,11 €