Som topic spør: er det noen som har sett det på Vinmonopolet? Isåfall hvilket, og når?
Det er ikke på bestillingsutvalget, men såvidt jeg skjønner kan det være ting som ikke står der som alikevel er i enkelte butikker. Noen som har peiling?
Har ikke sett den, men nå blir det spesiallansering 9. oktober, så det kan være de tar inn De Molen igjen da. Jeg har noen stående i kjelleren, men det er stort sett fatlagrede imperial stouts.
Da skriver jeg opp 9. oktober i kalenderen og satser på sovepose-overnatting utenfor Vika-polet.. eller iallefall prøver å slenge innom og se om de har noen flasker på lur. Om de ikke får inn V&V så har de sikkert noe annet godt.
Når det gjelder F&F så mener jeg å ha lest at den vant en "klone-konkurranse" som De Molen holdt for andre bryggerier, men at det ikke er samme oppskrift. Den ene gangen jeg fikk smake V&V var jeg allerede godt kjent med F&F og syntes ikke de smakte likt, selv om det var likhetstrekk.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.