Deilige bilder!!!

Da er vørterproduksjons-kroken ferdig og. Mangler visst lokket til herms men ser ut til at jeg må lage ny.

WP er testet, meskeeffektivitet er testet, dyppkjøler er testet, avsug er testet, avkok er delvis testet og nå er det endelig koblet sammen. Elefant-stringen henger som en siste prikk over i'en så da er det bare å preppe til morgendagen.

Da blir det første brygg på ett år på eget oppsett i morgen. Feirer med en Nøgne GPA.

Vis vedlegget 27279
Fanken, det ble BRA Miguel!!

Glansbilde av en spennende porter før karbonering, med innslag av kakao, vanilje, kaffe og habanero chili - bare svak varme i halsen. Gledes til den er ferdig karbonert og har fått modnet både litt og mye. :rolleyes:Resized_20161009_134827.jpg

69eb3beb2ff81991efba545d2c55d9ae.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Like
Reaksjoner: Mc.
Klarte seg å glemme å ta med pakninger så de belgiske får starte åpent til i morgen.

Første ordentlige brygg etter fintuning. Fuckings perfect. Alle timene jeg har lagt inn i å koke og meske for morro skyld.. bommet med under 1dl og OG var på flekken der den skal være.

WB-06, M20, wlp380 / M47, M31, T-58. Weiss-ene driver akkurat og dabber av etter stormgjæring så da passet det fint å dytte inn litt belgisk samtidig som tempen ble skrudd opp. Ræva temp-kontroll men hver batch har samme forutsetninger.20161014_003801.jpg

Sist redigert:
Leker meg med nye etiketter. Er ikke akkurat en ekspert på design. Har laget min egen font og funnet et bilde som jeg vil bruke som bakgrunn. Så legger jeg et fargefilter slik at det blir litt variasjon.
Egen font er bare superkult. :) Jeg søkte opp mine på nettet blant de mange fritt tilgjengelige som ligger der, men din er jo helt unik.

Jeg bruker også lag med fargefilter i mine etiketter. Moro at flere gjør det på den måten.

Denne posten burde jo ligge i etiketter-tråden.

Tilbake
Topp