... trodde du kjente meg bedre enn det HC...Har du øl og kjemikalier stående i direkt sollys?
... trodde du kjente meg bedre enn det HC...Har du øl og kjemikalier stående i direkt sollys?
ventiler er vel 150mm som standard, kjøpe et vetilasjonsrør på Biltema og ett lokk med slangestuss så er problemet løst.Jeg bruker og en standard lufteventil, men det er i kjelleren da, så jeg rev bare av "grillen" på innsiden og dro flexi-slangen helt gjennom veggen. Beste lukten jeg noensinne har kjent fra en balkong (ventilen er inni/under en balkong)
Alt rælet til 70l-settet står fortsatt uoppakket. Når vi oppgraderer iløpet av året blir det 150l. Men jeg har en bag jeg liker å brygge på innimellom,f.eks. når ungen er sjuk, jeg har fri eller lignende. Nochill-brygging som krever kun litt røring i mesken og nogenlunde oppfølging på kok.Så da blir det nytt hus når du går opp til 50L?
Ølbjørn trenger en forklaring ...
Bildet er hvertfall brukt her i en artikkel om fuktighet, kondens og ventilasjon... http://promsys.boligsamvirket.no/bblbyggtek/include/default_template.asp?Table=Article&Key=32121Ølbjørn trenger en forklaring ...
Skal se om jeg finner den på polet. Lite utvalg her hvor jeg bor.Bøgne Ø Blond
Hvor mye fisk gikk med til det der? [emoji14]Og hva slags øl anbefaler dere til dette ?
Skal ikke spise alt på en gang, fryseren skal ha sitt også. Vis vedlegget 29606