Mc.
Norbrygg-medlem
11 kg filet. Kjøpt for 500. Bare latskap egentlig. Har båt og bruk selv, men det er mye annet som skal gjøres.Hvor mye fisk gikk med til det der? [emoji14]
11 kg filet. Kjøpt for 500. Bare latskap egentlig. Har båt og bruk selv, men det er mye annet som skal gjøres.Hvor mye fisk gikk med til det der? [emoji14]
He he. Blond har jeg ikke laget enda så det kan fort skje.Hvis du skal ha nok øl til alt det der tror jeg like godt du kan brygge en klone,
ellers blir det dyrt
Ikke alle som setter seg på første fly til Syria i disse tider fordi de leste på nettet at de har et godt lokalt ølmerkeIkke bryggerelatert, men hvem har sagt at flyplasser er støyete og fulle av folk midt på dagen
Eg ikkje araber, er e fra Haugesund!Hall C på vei til Karmøy kl 14:00
Mulig det er like upopulært...
Det er heldigvis ikke jeg... siden jeg er fra Karmøy [emoji55]Eg ikkje araber, er e fra Haugesund!
Den var så nærliggende når det var Syrere med [emoji481]Det er heldigvis ikke jeg... siden jeg er fra Karmøy [emoji55]
Haha! Hva mener du? Passer det ikke med litt øl som varmer i julestria?Juleøl på ca 15% ?
Haha! Hva mener du? Passer det ikke med litt øl som varmer i julestria?
Håper det er ett øl som fortsetter å utvikle seg positivt over tid.
Var inne på sidene til Bryggeland. Stor forbedring siden sist jeg var inne. Savner pris på 25kg maltsekk.
Usikker på når ny logo ble lansert, men den er klassisk pen.
Er ikke den fra beerlabelizer.com? [emoji6]Var inne på sidene til Bryggeland. Stor forbedring siden sist jeg var inne. Savner pris på 25kg maltsekk.
Usikker på når ny logo ble lansert, men den er klassisk pen.