Dei fleste vert glade for ein grim & gryt
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det ser da veldig ut som du har vært en tur i Vung Tau... Nydelig plass.
Dei fleste vert glade for ein grim & gryt
Det ser da veldig ut som du har vært en tur i Vung Tau... Nydelig plass.
Ja det er i Vung Tau. Fant ein bar her nede nå med litt craftbeer
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Craft regner jeg med? De hadde ikke åpnet enda sist jeg var i Vung Tau, men både Pasteur street brewing og Fuzzy logic holder til i Saigon så jeg har smakt ølene de serverer. Jeg liker spesielt Pasteur street. Om du drar innom Saigon burde du ta en tur innom der. De vant nylig en gull medalje i World beer cup med en imperial chocolate stout.
Mikrobryggerier popper opp som paddehatter i Saigon (og resten av sør øst asia for den saks skyld... med unntak av Laos) for tiden og det er mye bra!
Hvor lang tid tok det fra bestilling til du hadde de? Bestilte selv der i dag og er litt redd for at jeg var treig i henhold til å få de i jorden.Da var babyene mine ankommet!
Sent fra min SM-A310F via Tapatalk
Kudos for å måle skummet med skyvelæreDagens status. Alle øl mottatt hittil er sortert og registret.Etter at jobben var ferdig (OK, litt før da..) fant jeg en umerket flaske (mine egne flasker) med Imp. Stout.En av de beste stoutene jeg har smakt på lenge. Husker ikke hvem jeg fikk den av. Step forward, denne kan du være stolt av.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Det er til å måle flaskene med. @gustavf er jo så jævla streng. (Det var faktisk en flaske som gjorde at dette verktøyet måtte frem, men det viste seg at den var innenfor.)Kudos for å måle skummet med skyvelære