Deilige bilder!!!

19753ed8f0133e6f93496330d36fe58d.jpg


Dei fleste vert glade for ein grim & gryt


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det ser da veldig ut som du har vært en tur i Vung Tau... Nydelig plass.
 
Ja det er i Vung Tau. Fant ein bar her nede nå med litt craftbeer


Sent from my iPhone using Tapatalk

Craft regner jeg med? De hadde ikke åpnet enda sist jeg var i Vung Tau, men både Pasteur street brewing og Fuzzy logic holder til i Saigon så jeg har smakt ølene de serverer. Jeg liker spesielt Pasteur street. Om du drar innom Saigon burde du ta en tur innom der. De vant nylig en gull medalje i World beer cup med en imperial chocolate stout.

Pasteur-Street-Cyclo.jpg


Mikrobryggerier popper opp som paddehatter i Saigon (og resten av sør øst asia for den saks skyld... med unntak av Laos) for tiden og det er mye bra!
 
Craft regner jeg med? De hadde ikke åpnet enda sist jeg var i Vung Tau, men både Pasteur street brewing og Fuzzy logic holder til i Saigon så jeg har smakt ølene de serverer. Jeg liker spesielt Pasteur street. Om du drar innom Saigon burde du ta en tur innom der. De vant nylig en gull medalje i World beer cup med en imperial chocolate stout.

Pasteur-Street-Cyclo.jpg


Mikrobryggerier popper opp som paddehatter i Saigon (og resten av sør øst asia for den saks skyld... med unntak av Laos) for tiden og det er mye bra!

Har ei flaske med den Stouten heime. Tok med ei flaske sist eg var her nede


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sist redigert:
Fritt fra hukommelsen, rett i overkant av 2 uker. Jeg får jo ikke planta ute på lenge, så jeg begynner inne for så å flytte dem ut.
 
Noen erfaring med hvilken vei de liker å vokse? vet at folk lager ulike løsninger ved å la dem vokse opp, og så horisontalt eller opp og så ned. Aner ikke hvor bra det fungerer. Jeg har utfordringer mtp plass fordi jeg har bestilt litt for mye :)
 
Ingen anelse. Jeg gikk for impulskjøp [emoji23] Jeg kommer til å ha de på hytten, så det blir ned i jorden, og så løfte opp og håpe på det beste.
 
Dagens status. Alle øl mottatt hittil er sortert og registret.
ce2fc0b23b88c64264cf5ba27ee0a91d.jpg
Etter at jobben var ferdig (OK, litt før da..) fant jeg en umerket flaske (mine egne flasker) med Imp. Stout.
9ebdc8857932097425f60c1115d61485.jpg
En av de beste stoutene jeg har smakt på lenge. Husker ikke hvem jeg fikk den av. Step forward, denne kan du være stolt av.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Dagens status. Alle øl mottatt hittil er sortert og registret.
ce2fc0b23b88c64264cf5ba27ee0a91d.jpg
Etter at jobben var ferdig (OK, litt før da..) fant jeg en umerket flaske (mine egne flasker) med Imp. Stout.
9ebdc8857932097425f60c1115d61485.jpg
En av de beste stoutene jeg har smakt på lenge. Husker ikke hvem jeg fikk den av. Step forward, denne kan du være stolt av.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Kudos for å måle skummet med skyvelære
 
Haha, det er så fønny. Helgardering omtrent, og sammenlignet med meg som mest sannsynlig har klart å infisere det ene bidraget jeg tenkte å sende inn.

Hvor mange bidrag pleier folk å sende inn?
 
Tilbake
Topp