Og så bare ei tann da
och det var hål i den också...Og så bare ei tann da
En glad øl er en god øl
Leiligheten er under oppussing, så det er litt provisoriske løsninger. @loebrygg, jeg og flere andre har bidratt til innholdet. "Interessant" aroma...
Ingen innslag av malt faktisk. Bare helnorsk humle."Vørteren" var jo veldig klar og fin i bøtta da, slik den skal være
Jeg blir altså så glad når jeg ser dette bildet. Det er fantastisk!En glad øl er en god øl
Tror jeg skal slutte å kjøpe humledrevne øl på flaske fra USA på Polet/Systemet - de er som regel alle altfor gamle/mishandlede innen jeg får drukket dem uansett.
Jeg har kjøpt Northern Hemisphere og Havest Ale fra Sierra Nevada på Systembolaget, begge er wet hop-øl. Men ble skuffet, ingen humlearoma av betydning igjen. Tror jeg skal slutte å kjøpe humledrevne øl på flaske fra USA på Polet/Systemet - de er som regel alle altfor gamle/mishandlede innen jeg får drukket dem uansett.
Godt å c at det finnes flere humleganer
Sent from my iPhone using Tapatalk
...eller bare droppe de varene som ikke blir solgt fra sortimentet...Det er et STORT steg i riktig retning synes nå jeg...Om alle hadde gjort det ville de blitt nødt til å ta kaldlagring mer seriøst.
Tviler på at Vinmonopolet stadig fyller opp lageret sitt med varer de ikke selger....eller bare droppe de varene som ikke blir solgt fra sortimentet...
Er for tida i Australia ja. Utvalget på enkelte spesialbutikker er i grunnen meget bra, men utvalget på den gjevne bottleshop er rævva (da savner mann polet).Sweet, Sierra Nevada!
Hvor fikk du dem?
Edit: Ser ut som du er i Australia...?
Litt påskesnop, Lervig saker og en yellow belly: