Deilige bilder!!!

Haha, det er så fønny. Helgardering omtrent, og sammenlignet med meg som mest sannsynlig har klart å infisere det ene bidraget jeg tenkte å sende inn.

Hvor mange bidrag pleier folk å sende inn?

Edit: Haha, jeg har misforstått helt. Jeg trodde det var dine bidrag som du skulle sende inn.
 
Da er resten av humlene i jorda.
978f1b5c92b6d165bb7021111bc7fef9.jpg

e00eb892dd420466cf8a2c251e917384.jpg


Sent fra min SM-A310F via Tapatalk
 
Posene er gamle, jeg er altfor sjeldent på polet egentlig. Etter at jeg kjøpte meg hus må jeg drikke eget øl istedet for dyrt pol-øl :) hender jeg tar en tur for å se etter nyheter da! Men joda, jeg har aldri dyrket humle før. Spennende dette :)
 
Selvsagt skal du få kongler, du er min #1 homie for leveranser og tester da. Hvis det blir noen avling haha. Ikke alle er like heldige første året har jeg sett :) noen må vente et par år.
 
Selvsagt skal du få kongler, du er min #1 homie for leveranser og tester da. Hvis det blir noen avling haha. Ikke alle er like heldige første året har jeg sett :) noen må vente et par år.

Fantastisk. Men vær var, slike kongler kan få deg besatt. Herregud så godt de lukter.
 
Skal legge ved flere digge bilder av humla mi snart. Tettnang har hatt 3-4 dager i jorda og den er allerede oppe og titter, til og med blader som kommer :D
 
Tilbake
Topp