Deilige bilder!!!

ea6a271503a76730a47c166e4548ad8a.jpg


Skulle bare ha én øl til koordinert landsdekkende torsdagsdrikking 30/3. Noen som vil hjelpe meg å bestemme hvilken jeg/vi skal gå for?
 
Jeg har kjøpt Northern Hemisphere og Havest Ale fra Sierra Nevada på Systembolaget, begge er wet hop-øl. Men ble skuffet, ingen humlearoma av betydning igjen. Tror jeg skal slutte å kjøpe humledrevne øl på flaske fra USA på Polet/Systemet - de er som regel alle altfor gamle/mishandlede innen jeg får drukket dem uansett.
 
Jeg har kjøpt Northern Hemisphere og Havest Ale fra Sierra Nevada på Systembolaget, begge er wet hop-øl. Men ble skuffet, ingen humlearoma av betydning igjen. Tror jeg skal slutte å kjøpe humledrevne øl på flaske fra USA på Polet/Systemet - de er som regel alle altfor gamle/mishandlede innen jeg får drukket dem uansett.

Hvis de er wet-hop-øl fra USA så kan man vel regne med at de ble brygget i høst en gang? Hvis ikke fjor høst (grøss). Uansett litt for gamle. Drakk en harvest ale i jul når jeg var i California, da var det et en fint øl.
 
Sweet, Sierra Nevada!
Hvor fikk du dem?
Edit: Ser ut som du er i Australia...?

Litt påskesnop, Lervig saker og en yellow belly:

IMG_3998.jpg

IMG_4021.jpg
Er for tida i Australia ja. Utvalget på enkelte spesialbutikker er i grunnen meget bra, men utvalget på den gjevne bottleshop er rævva (da savner mann polet).


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp