Jørn Hammerud skrev:Har tenkt på det som ferie til nå, men liker tanken om studietur og dannelsesreise langt bedre, så fra nå av er jeg på det.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
AudunWS skrev:Bør alle bryggere reise på en slik dannelsesreise? Må overtale samboeren...
Seriøst; Ser utrolig bra ut på bildene du legger ut! Kos deg masse!
Jørn Hammerud skrev:AudunWS skrev:Bør alle bryggere reise på en slik dannelsesreise? Må overtale samboeren...
Seriøst; Ser utrolig bra ut på bildene du legger ut! Kos deg masse!
Tusen takk for det!
Det er klart en sånn tur kan anbefales. Prisene på skikkelig øl er jo helt latterlige her. Vi reiser i to uker, og har få planer. I morgen får vi slippe inn på Heretic brewing selv om de ikke gir turer på lørdager. Tommel opp for god service!
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
Aleksander_B skrev:Du får hilse til Jamil fra alle oss norske hjemmebryggere hvis du snubler over han ;-)
Odland skrev:Snart skal det lages cider.
Epler fra Bernts
Anbefaler engelsk cidergjær. Vi kjøpte fra Birger på Vestbrygg i fjor og hadde godt resultat. Lagde starter etter samme fremgangsmåte som for ølSigurd G skrev:Lager dere tradisjonell norsk cider eller bruker dere cider gjær?
Får forsyning fra Hardanger neste uke med nypresset most, gleder meg.
Har lyst å brygge tørr engelsk cider. Noen gode tips? Har aldri prøvd dette før.
Odland skrev:Har du ball rubba alle eplene mine as pr. agreement? Blir ikke Sterk Frisk Moi-Sider uten.
GardQ skrev:Første øl fra ny kegerator, blei en rye IPA ;D