Deilige bilder!!!

Odland skrev:
Gleder meg til dagen oppdatering fra Jørn.

Så hyggelig! Nå er vi tilbake i SF etter et par dager nordaførr. Vi ble tatt i mot og guidet rundt i bryggeriet av Jamil sjøl, og det var megastas. Bryggeriet ligger i et industriområde, og er meget anonymt. Jamil var en rolig mann som kunne fortelle om planer for ekspandering. De hadde planer om totalt 10 megastore gjæringstanker; nå hadde de 3, tror jeg. De skulle også på sikt slå ned en vegg inn til naboen for å få bedre plass. Det hadde kostet om lag en million dollars å få bryggeriet på plass.
Etter endt tur, fikk vi smaksprøver. Jeg kjører, så sippet kun litt (jeg gråt ikke, altså).
Deretter vanket det grillmat på oss! Dette var første gang, men dette var noe han hadde videre planer om.
Bartenderen i tastingrommet skrøt av Haandbryggeriets øl, og særlig hesjeølet. Moro. Her er noen bilder.

une8uhy3.jpg

yseny7yg.jpg

gydu6yqe.jpg
8y5ujy8y.jpg
ude8yqa3.jpg


Nå drikkes en Evil Twin på senga i hotellet.
Takk for meg!

Edit: Jeg overbragte også en hilsen fra det norske hjemmebryggermiljøet og takket for alt han har gjort for alle hjemmebryggere, etter oppfordring fra Aleksander. Det var hyggelig å få gjort.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
 
Satan i gatan. MISUNNELIG!! Guidet tur av The Pope himself.

Antar det sitter en misunnelig sjel i Fyllingsdalen også.
 
Aleksander_B skrev:
Håper du hilste Jørn ;-)

Stas å få omvisning av Mr. Malty himself! Misunner deg ikke...  ;D

Det gjorde jeg, vettu! Et av reisefølget meldte sågar at hun ble rørt av "talen" min.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
 
Gahr skrev:
You. Are. One. Lucky. Bastard. ;D

Ja, dette har vært stor stas! :)

Aleksander_B skrev:
Hvilken tale holdt du da? Erklærte du din kjærlighet til JZ? :)

Jeg leste høyt fra Martin Luther Kings drømmetale, etterfulgt av Salomos høysang fra Bibelen. Needless to say, intet øye var tørt. ;D
 
Jørn Hammerud skrev:
Gahr skrev:
You. Are. One. Lucky. Bastard. ;D

Ja, dette har vært stor stas! :)

Aleksander_B skrev:
Hvilken tale holdt du da? Erklærte du din kjærlighet til JZ? :)

Jeg leste høyt fra Martin Luther Kings drømmetale, etterfulgt av Salomos høysang fra Bibelen. Needless to say, intet øye var tørt. ;D
:ilike: Det ligger en krauzen av misunnelse over hele Fyllingsdalen.  :laugh:
 
Tilbake
Topp