Deilige bilder!!!

protto skrev:
Knut_E skrev:
Første forsøk på å lage Cider.....

Får du knust eplene endå meir (mos) før du mykje meir saft ut av dei.
Ser den, men har ikke funnet noe passende redskap for å gjøre det. Kanskje det hjelper å kjøre det en gang til gjennom kverna. Eller en foodprocessor kanskje, men tar litt tid da.
 
Oberstbräu skrev:
ugyne6as.jpg

Fikk disse VentMatic'ene i dag!  :) Blir spennende å se hvordan de oppfører seg sammenlignet med Perlick,

Hvor fikk du Ventmatic-kraner fra? De er knallbra, men jeg trodde de ikke var i produksjon lenger?
 
Gahr skrev:
Oberstbräu skrev:
ugyne6as.jpg

Fikk disse VentMatic'ene i dag!  :) Blir spennende å se hvordan de oppfører seg sammenlignet med Perlick,

Hvor fikk du Ventmatic-kraner fra? De er knallbra, men jeg trodde de ikke var i produksjon lenger?
CHI Company selger dem. Det er en ny produsent som har begynt å lage dem nå. Krantuppene som følger med har 10 mm åpning. CHI sier at de kommer med alternativer... Har funnet en annen leverandør som lager med 8 mm tupp, skal visstnok funke bra for stout.
 
Fett! Jeg har to kraner og tuter med tre forskjellige diametre. Nice. Da må man skaffe flere.
 
Bjarte H skrev:
Produksjonen er tatt opp igjen :)
Er disse i rustfritt?
Har en perlick med samme design, men den er utgått, så spouten fåes ikke i løsalg.
Skal forøvrig lage en egen flaskefyller til perlicken :)
Må bare finne gjengestuss i f først :)
 
magne1972 skrev:
Bjarte H skrev:
Produksjonen er tatt opp igjen :)
Er disse i rustfritt?
Har en perlick med samme design, men den er utgått, så spouten fåes ikke i løsalg.
Skal forøvrig lage en egen flaskefyller til perlicken :)
Må bare finne gjengestuss i f først :)

All stainless steel

http://www.chicompany.net/index.php?main_page=product_info&products_id=3277
 
Utbytte etter en tur innom Berlin Bier Shop i forbindelse med en liten løpetur der tidligere i høst.
+ noe ifra TaxFree og polet på vei hjem.
 

Vedlegg

  • 2013-09-30 20.38.48.jpg
    2013-09-30 20.38.48.jpg
    753,5 KB · Sett: 1.381
3e4yqynu.jpg


Skulle ønske jeg gadd å gjøre meg like mye flid med mine hjemmebrygg. Ikke bare banke dem rett på fat.
 
Bytta pumpehus til Stainless på March-pumpa og montert på lufteventil. Er drittlei luft i pumpehuset. Nøgd.

masasedy.jpg
 
Tilbake
Topp