Deilige bilder!!!

Nytt avtrekk. Skal bli deilig å slippe drypp fra den gamle Elektrolux kjøkkenhetta :biersmile:

Vedlegg

• avtrekk.jpg
    avtrekk.jpg
    40 KB · Sett: 1.084
Julekalender versjon 1.
Det blir sikkert litt bytte etterhvert som jeg får kjøpt mer juleøl.
degy3any.jpg

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Dagens polekspedisjon og månedens lønn ga dette i retur. En kompis får ikke skrytt nok av Delirium. Noen som har smakt den?

Vedlegg

• 2013-12-13 20.18.44.jpg
    2013-12-13 20.18.44.jpg
    153 KB · Sett: 792
En stund siden jeg smakte Delirium, men jeg klarer absolutt å få skrytt nok... Synes den var relativt alkoholisk sist jeg drakk den, men jeg kan naturligvis ha vært uheldig.

Den Mikkeller flaska der. Den med den grå sirkelen på.
Vet du hva den heter? Drakk den for noen helger siden
i "noe" beruset tilstand. Da var den hvertfall knallgod :biersmile:

Klarte ikke å finne ut av navnet på'n.  :jaha:

Kristian Skreosen skrev:
Den Mikkeller flaska der. Den med den grå sirkelen på.
Vet du hva den heter? Drakk den for noen helger siden
i "noe" beruset tilstand. Da var den hvertfall knallgod :biersmile:

Klarte ikke å finne ut av navnet på'n.  :jaha:

Black Hole stout.

magne1972 skrev:
Leser du i hele tatt postene her? :)
Black hole.....

Hahaha!
Ja, har fått med meg at Black Hole skal være en vinner.
Takker for tilbakemeldinger. Får vente med smaking til årets siste julebordspilling er vel overstått.  :ilike:

Bjarte H skrev:
aakvik skrev:
Nytt avtrekk. Skal bli deilig å slippe drypp fra den gamle Elektrolux kjøkkenhetta :biersmile:

Ser veldig bra ut!
Takker. Brygga med den forrige helg, ikke antydning til kondens i hetta så "takrenner" innvendig med fall til nedløpsrør kan virke som overkill. Fungerte over all forventning :skitbra:

aakvik skrev:
Bjarte H skrev:
aakvik skrev:

Ser veldig bra ut!
Takker. Brygga med den forrige helg, ikke antydning til kondens i hetta så "takrenner" innvendig med fall til nedløpsrør kan virke som overkill. Fungerte over all forventning :skitbra:

Det høres jo veldig bra ut. Fått den spesiallaget? Resten av bryggeriet ser forøvrig også veldig bra ut!

Bjarte H skrev:
aakvik skrev:
Bjarte H skrev:
aakvik skrev:

Ser veldig bra ut!

Det høres jo veldig bra ut. Fått den spesiallaget? Resten av bryggeriet ser forøvrig også veldig bra ut!
Eget design, bryggemakker'n kjenner en god platearbeider som er glad i god øl som gjorde jobben :)
Angående resten av bryggeriet så jobber vi nå med å gå over til HERMS og PID med varmekolber til oppvarming som erstatning for induksjon. Blir morro å prøve noe nytt :yes:

Maltbasen til ekstremstout (22,5l)

mazu3ena.jpg

Mangler sukkeret og 1kg munich II.

Boilermakeren skal få kjørt seg

Tilbake
Topp