Deilige bilder!!!

ebazy4en.jpg


Sent from my HTC One X+ using Tapatalk
 
Oh there will be moar!!

Antakeligvis av følgende:

- stuck mash
- svidd bunn
- tett kran
- rogalending dekket i mesk
- gulv dekket i mesk
- bannende rogalending
- legevakten
 
fineste "dørskiltet" jeg har fått i julegave. Må nesten innom jobben for å sette den opp.
 

Vedlegg

  • IMG_1411.jpg
    IMG_1411.jpg
    482,7 KB · Sett: 1.587
Bryggerommet mitt fra tre vinkler. Jeg "arvet" rommet da vi overtok konas barndomshjem. Her har svigerfar hatt "honningfabrikken" sin, slynget honning og tappet honning på glass. Her har jeg vann, vask og sluk. Og nok skap til diverse småutstyr. Varmekabel i golvet og litt varme fra kjøleagregatet til kjølerommet som ligger vegg i vegg. Jeg kan få litt problem med for varm kjeller om sommeren pga kjøleagregatet, men kjølerommet holder jeg på 6-8 grader. Koketoppen har aldri vært tilkoblet så jeg bruker en løs kokeplate til varming av skyllevann. Foreløpig har jeg ikke 16A kurs her nede men jeg jobber med saken. Midlertidig bruker jeg skjøteledning fra vaskerommet i etasjen over. En lav benk så gjæringbøtte går akkurat under tappekrana i annen gjæringsbøtte eller Bratberg'en. En høyere krakk skimtes ved siden av, den brukes ved flasking. Høyden er tilpasset flaskefylleren så det er lett å få flaska under. Ved flasking har jeg flasketreet til venstre for meg, bøtta med øl rett foran meg, og setter de fulle flaskene på den lave benken til høyre for meg. Tomflaskelageret er fullt akkurat nå, fordi kjølerommet ble tømt i jula.
 

Vedlegg

  • Bryggerom3.jpg
    Bryggerom3.jpg
    471,1 KB · Sett: 1.340
Etter mye bannskap på hjemmelaget ræl, er dette et syn som gjør at jeg sikler etter å få fylt oppi litt vann og malt!
 

Vedlegg

  • SAM_5865liten.jpg
    SAM_5865liten.jpg
    614,3 KB · Sett: 1.218
Runar Stock skrev:
Etter mye bannskap på hjemmelaget ræl, er dette et syn som gjør at jeg sikler etter å få fylt oppi litt vann og malt!

Lykke

Vert nok en slik kasserolle her også om litt

+1

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk
 
Runar Stock skrev:
Etter mye bannskap på hjemmelaget ræl, er dette et syn som gjør at jeg sikler etter å få fylt oppi litt vann og malt!

Good on ya, mate! Boilermaker er en fin ting.
 
borander skrev:
Speidelpumpa kan være litt kranglete til akkurat sirkulering.

Har ikke hatt noen problemer med det så lenge lufta i pumpehuset har funnet veien ut. Har brukt pumpa i rundt et år. Jeg skal montere pumpa vertikalt på et T-stykke med dreneringskran under. Har brukt pumpa vertikalt på en BB30, og det fungerte uten et eneste hikk.
 
Men.......... du kan ikke få lokal øl på denne puben.
Bildet er deilig, men jeg var ikke himmelen når jeg hørte at de ikke serverte 'hjemmebrygg'. Det hadde de ikke gjort på et par år....................
Ble skuffa sv Bodø...
 

Vedlegg

  • bodo.jpg
    bodo.jpg
    492,4 KB · Sett: 740
Audun F skrev:
Men.......... du kan ikke få lokal øl på denne puben.
Bildet er deilig, men jeg var ikke himmelen når jeg hørte at de ikke serverte 'hjemmebrygg'. Det hadde de ikke gjort på et par år....................
Ble skuffa sv Bodø...
Bryggerikaia?
 
Tilbake
Topp