Morten Jensen
Norbrygg-medlem
En av de beste tingene med en Fermentasaurus er at man kan sitte og følge med på prosessen
Visste ikke at de hadde sluppet sideway gravity-kittet allerede.
En av de beste tingene med en Fermentasaurus er at man kan sitte og følge med på prosessen
Skal visstnok være bra for ølet!Visste ikke at de hadde sluppet sideway gravity-kittet allerede.
Gleder meg til å få besøk i uke 30 [emoji4]
Uten bilde, men jeg kjøpte meg hus i går. Fikk det utenom markedet siden jeg var svært fleksibel på overtakelse. Flytter inn mellom nov. 18 og mars 19
Har så lite hjemme nå at jeg måtte sprette en 2014 Farmer’s Reserve, Sour Cherry fra Lindheim siden den hadde sjampanjekork. NydeligLukter jo tidenes innflyttingsfest [emoji1] Bare medbrakt hjemmebrygg
Jeg er såpass misunnelig at det gjorde litt vondt å trykke liker på den der...
Gratulerer! Oslo-området?Uten bilde, men jeg kjøpte meg hus i går. Fikk det utenom markedet siden jeg var svært fleksibel på overtakelse. Flytter inn mellom nov. 18 og mars 19
Høybråten... så langt fra sentrum du kan komme, men fremdeles OsloGratulerer! Oslo-området?
Hva er det som ryker - fatet eller dama?Ja, ja. Det var gøy så lenge det varte.
Vis vedlegget 37153
fatet eller t-skjorten som måtte vike?Ja, ja. Det var gøy så lenge det varte.
Vis vedlegget 37153
Fatet kom i hus for to minutter sia, så du kan jo gjette.Hva er det som ryker - fatet eller dama?
Dét var dråpen, liksom? Eller er det nå det blir alvor, nå som hun ser hva slags kar du er, som kjøper skikkelige fat!Fatet kom i hus for to minutter sia, så du kan jo gjette.
Nei, du veit. Et fat teller som ti kjøleskap, og du veit hva det betyr...Dét var dråpen, liksom? Eller er det nå det blir alvor, nå som hun ser hva slags kar du er, som kjøper skikkelige fat!
Sent fra min LON-L29 via Tapatalk
Du skal bli tatt godt imot (tror jeg har ett par øl på lur i kjelleren om jeg ikke tar helt feil) Men blir borte i 5 uker nå.. 2 uker jobb og en 3 ukers svipptur til Thailand