Gode, gamle blåhvitvarer!Velkommen til samvirkelaget.
Vis vedlegget 37056
Gamle, ihvertfall. Jeg har egentlig ikke så gode minner om dem.Gode, gamle blåhvitvarer!
Det meste var dynge, men jeg har gode minner om å kvarte blåhvit kokesjokolade hos farmor.Gamle, ihvertfall. Jeg har egentlig ikke så gode minner om dem.
Åhå, dere har sånne jålebutikker og pol og sånt der nede i sentrum.
Bra jobba å finne chili og pepper i marka.I dag har jeg vært på skogstur og høstet fra naturen
Laget mye snacks som kan brukes i lang tid fremover, både til brygging og annet.
Vis vedlegget 37076
Bak fra venstre: Pors-sirup, Granskudd-sirup av edelgran-granskudd, Granskudd-sirup fra vanlig gran-granskudd.
Foran fra venstre: 2 dl Moonshine med fersk chilli og pepperkorn, 3 dl Moonshine med pors-skudd/blader - toppet med Absolut Vodka.
Angrer litt på den vodka'en for Moonshine hadde ikke noe smak, helt clean. Mens Absolut'en smakte fusel og himabrent.
Planlegger noe lignende selv om dagen @Vinnes Ølet Har du lenke til varmeelementet?
Hullpnch er jo absolutt første valg, lager helt rene pene hullJeg er forøvrig helt solgt på hullpunch og ikke stegbor for fine hull. Mye enklere for en enkel ekornskurk som meg.