Deilige bilder!!!

I dag har jeg vært på skogstur og høstet fra naturen
Laget mye snacks som kan brukes i lang tid fremover, både til brygging og annet.

2018-05-26 19.49.43.jpg

Bak fra venstre: Pors-sirup, Granskudd-sirup av edelgran-granskudd, Granskudd-sirup fra vanlig gran-granskudd.
Foran fra venstre: 2 dl Moonshine med fersk chilli og pepperkorn, 3 dl Moonshine med pors-skudd/blader - toppet med Absolut Vodka.
Angrer litt på den vodka'en for Moonshine hadde ikke noe smak, helt clean. Mens Absolut'en smakte fusel og himabrent.
 
I dag har jeg vært på skogstur og høstet fra naturen
Laget mye snacks som kan brukes i lang tid fremover, både til brygging og annet.

Vis vedlegget 37076

Bak fra venstre: Pors-sirup, Granskudd-sirup av edelgran-granskudd, Granskudd-sirup fra vanlig gran-granskudd.
Foran fra venstre: 2 dl Moonshine med fersk chilli og pepperkorn, 3 dl Moonshine med pors-skudd/blader - toppet med Absolut Vodka.
Angrer litt på den vodka'en for Moonshine hadde ikke noe smak, helt clean. Mens Absolut'en smakte fusel og himabrent.
Bra jobba å finne chili og pepper i marka. :)
 
Ække øl, men det er deilig. Fire renset og starsanerte fat klare for de 60 literne med pils og 24 literne Pale ale som nettopp er ferdiggjæra neri kjelleren. Personlig Rekord for solo bryggedag (på terrassen.) Sommeren er i boks. (Ja, noe må sikkert på to-liters growlere.) Nå står de sterke, mørke og rare for tur, som skal sitte til mørkere tider. Men ingen som besøker her skal dra tørste i sommer
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    149 KB · Sett: 85
Klar for oppstart av ny bryggekjele, SS Brewtech 75 liter. 3500W element med tri clamp kobling, 3500W inducsjonplate som drahjelp frem til kok, gir samlet ca. 6000W effekt, veldig fornøyd med Brewtech sine kjeler da jeg har en 56 liter meskekjele fra før , lett å rengjøre. Eneste "feilen" er litt vanskelig å få kranene til å sitte godt/tette ordentlig, men med noen skiver og pakninger går det bra.
Kjele1.jpg Kjele.jpg
 
Tilbake
Topp