"Whiskey aged in craft beer barrels" [emoji3][emoji106]Cacao nibs til en sjokoladeporter. Dro med en whisky aged in craft beer barrels fra tax-free. Ganske snop whisky. Billig, rett over 300.
Vis vedlegget 36788
Ja ikke sant, det slo meg også. Min drøm er å få has på et portvinfat forresten. Liker portvinsmaken."Whiskey aged in craft beer barrels" [emoji3][emoji106]
Da er rollene byttet om. Kult
Sent via Tapatalk
Liker du portvinssmak, tilsett portvin.Ja ikke sant, det slo meg også. Min drøm er å få has på et portvinfat forresten. Liker portvinsmaken.
Eller hvordan det nå var..."Whiskey aged in craft beer barrels" [emoji3][emoji106]
Da er rollene byttet om. Kult
Sent via Tapatalk
Hva? Fortsatt snø på bakken??
Er det rett og slett lineær algebra jeg ser?
For meg er dette et utrolig deilig bilde. 14 grader, brennende sol og første utebrygg i sesongen kombinert med eksamensøving. Ignorer snøen i bakgrunn. Snøen er i stor grad smeltet, men akkurat på kanten der har vi måket en del gjennom hele vinteren.
Var såpass fornøyd med mitt siste forsøk på single hop ipa at man kjører i gang med enda en.
Er det rett og slett lineær algebra jeg ser?
Må finne et fint og blankt et, bare.Huff huff, nærmer deg ett til kjøleskap... vi vet vel hvor dette bærer...
Har akkurat flasket og fatet Kvakken, og resultatet er lovende.Takk. Du får holde oss oppdatert på hvordan det blir.