Deilige bilder!!!

Skal jeg bare dele resten av flasken på 2 gjæringsfat eller blir det overkill tror dere? Fikk for lav OG da Vestbrygg tabbet seg helt ut på malingsgraden. og er 10 poeng i minus fra target 1067..
 
"Whiskey aged in craft beer barrels" [emoji3][emoji106]
Da er rollene byttet om. Kult

Sent via Tapatalk
Eller hvordan det nå var...

In 2002 our Founder and Master Brewer Dougal Gunn Sharp was asked to create a beer to mature in bourbon barrels to impart a sweet, malty flavour. This beer would then be thrown out, and the barrels would go on to age spirits. But Dougal had a brain wave;

What if this was the start of something great?

What if the beer was actually getting better whilst in the barrel? Turns out, he was absolutely right and Innis & Gunn was born.
 
q4VL5mv.jpg


For meg er dette et utrolig deilig bilde. 14 grader, brennende sol og første utebrygg i sesongen kombinert med eksamensøving. Ignorer snøen i bakgrunn. Snøen er i stor grad smeltet, men akkurat på kanten der har vi måket en del gjennom hele vinteren.

Var såpass fornøyd med mitt siste forsøk på single hop ipa at man kjører i gang med enda en.
 
q4VL5mv.jpg


For meg er dette et utrolig deilig bilde. 14 grader, brennende sol og første utebrygg i sesongen kombinert med eksamensøving. Ignorer snøen i bakgrunn. Snøen er i stor grad smeltet, men akkurat på kanten der har vi måket en del gjennom hele vinteren.

Var såpass fornøyd med mitt siste forsøk på single hop ipa at man kjører i gang med enda en.
Er det rett og slett lineær algebra jeg ser?
 
Takk. Du får holde oss oppdatert på hvordan det blir. :)
Har akkurat flasket og fatet Kvakken, og resultatet er lovende.
Den har, som fryktet, gjæret godt ut-1080-1009, så den endte på ca 9,4%. Det er en prosent mere enn originalen, og fargen er lysere. Tross det er den foruroligende rundt i kroppen og lett drikkelig. Passe bitterhet/alkoholstikk og rundt, lett søtlig smak. Det kommer mye karamell/toffee i ettersmaken.
Lovende første forsøk, så nå skal originalen kjøpes inn til kontrollsmaking:)
 
Tilbake
Topp