Skal ha leiebil, så jeg valgte bort selvtapp
Skal du hente deg en tønne du også?På vei til Italia. Helt i nord.
Hvor mye veier de? Maks vekt pr kolli er vel 35 kg.Skal du hente deg en tønne du også?
Nei, men jeg er i en tønne-region. Midt i Proseco-land med basseng og overblikk over vinrankeneSkal du hente deg en tønne du også?
Jeg veit ikke helt. Jeg klarer å bære den aleine, men det er ikke lett.Hvor mye veier de? Maks vekt pr kolli er vel 35 kg.
Å, jeg savner Italia. Nyt det.Nei, men jeg er i en tønne-region. Midt i Proseco-land med basseng og overblikk over vinrankene
Ser ingen vinranker jeg.....Nei, men jeg er i en tønne-region. Midt i Proseco-land med basseng og overblikk over vinrankene
Ser ingen vinranker jeg.....
Neihh.... ikke de hellerNei, du ser vel Dolomittene?
Vanskelig å gjengi denne typen skjønnhet med foto, men her er vinranker og Dolomitter i massevisSer ingen vinranker jeg.....
Ja, NÅ så jeg deVanskelig å gjengi denne typen skjønnhet med foto, men her er vinranker og Dolomitter i massevis
Nei, men jeg er i en tønne-region. Midt i Proseco-land med basseng og overblikk over vinrankene
Min mor er 79... så... nei [emoji4]Er det din mor?
Irriterende med sånt som skygger for utsikta til bassengkanten.Min mor er 79... så... nei [emoji4]
Det var en tilfeldig dame som skygget for utsikten
Basseng?Irriterende med sånt som skygger for utsikta til bassengkanten.