Vakkert! Er coilen fra Brewpi?Hva som ble gjort i går,så nu er jeg nesten ferdig med HLT
Vakkert! Er coilen fra Brewpi?Hva som ble gjort i går,så nu er jeg nesten ferdig med HLT
Ja den er detVakkert! Er coilen fra Brewpi?
Kjekt når man kan bidra til sine barns festlige lag. Mari har innflytningsfest i ny leilighet.
Det er visstnok stor interesse for øl nr 3.
Kjekt når man kan bidra til sine barns festlige lag. Mari har innflytningsfest i ny leilighet.
Dårlig gjort å friste med gueuze. Og så påstå at de som vil ha det er for full.
Jeg hadde blitt sur. Spesielt siden jeg hadde gått til den kranen først.
Hvem i all verden har kun 2 øl på tapp på en innflytningsfest????Ja, for du hadde ikke skjønt at det bare var to.
BTW @Einar Michelsen , kommer du på Bjorleik i år?Ja, for du hadde ikke skjønt at det bare var to.
BTW @Einar Michelsen , kommer du på Bjorleik i år?
Lenge siden jeg har drukket øl med deg. På tide å ordne opp i det.
14 dager på deg til å endre på planene.Det er ihvertfall foreløpig ikke på planen.
Ferske tomater er godteri. Har prøvd å styre vanningen noen år med fuktighetsmålere, men de er ikke stabile nok, blir bestandig noe kluss. I vår fikk jeg endelig laget et hydroponics-anlegg som styres over wifi og app på telefonen. Det har fungert hele sommeren, samtidig fikk jeg flyttet tomatene bort fra den verste sola. Har færre planter i år, men har aldri hatt så mye tomater, og chili-planten har masse små gule sterke chili for første gang.
Vis vedlegget 38401 Vis vedlegget 38402
Vis vedlegget 38403
Ja, problemet er like ofte for mye vann som for lite. Systemet jeg har bygget pumper vann inn i en avlang blomsterkasse, når vannet når et visst nivå renner det ut igjen gjennom et overløpsrør som kan justeres. Det er bare røttene som stikker ned i vannet, men mesteparten av tiden står de tørt uten vann og får masse oksygen. Det er ikke nødvendig med jord i dette systemet, den har egentlig ingen funksjon, men har brukt det i sommer, satser på å bruke Rockwool neste år. Kan ta noen bilder etter jobb i dag, hvis du er interessert i hvordan det ser ut.