Deilige bilder!!!

Kom hjem til min mor (79) på Vestlandet i dag etter at ølsalget hadde stengt. Mor hadde handlet :)
2d03a2d0fbadd3c8e85d04ea7919e432.jpg
 
Sånne bilder river meg litt i hjertet. Ble allergisk mot skalldyr i voksen alder... Oppvokst med krabber, reker, kreps og sånt. Kan ennå spise skjell da :) Kos dere masse! :)
 
Bommet litt på første runde med hummer.
Noen ønsket noe annet enn standard gratinert, så da ble det forsøkt med en
østeninspirert oppskrift. Hummeren ble borte med de sterke smakene.

Grillet med kryddersmør får bli neste forsøk.
 
E0879A6E-6233-46CA-84AD-426F82AC6D47.jpeg Rett før jul var min kone og meg i Madrid, i den forbindelse var det flere bilder i nuet jeg var keen på og poste men fikk det ikke til da telefonen min virker å være litt for ivrig på pixlene til at forumet lar meg. Så fikk jeg et tips om å ta screenshot av bildet på telefonen og dette er da testen min og et nydelig bilde, fra en pizza/øl bar i Madrid. Måtte da beskjære det litt for å få screenshotten inn...
 
Vis vedlegget 39385 Rett før jul var min kone og meg i Madrid, i den forbindelse var det flere bilder i nuet jeg var keen på og poste men fikk det ikke til da telefonen min virker å være litt for ivrig på pixlene til at forumet lar meg. Så fikk jeg et tips om å ta screenshot av bildet på telefonen og dette er da testen min og et nydelig bilde, fra en pizza/øl bar i Madrid. Måtte da beskjære det litt for å få screenshotten inn...
Men hva er det egentlig vi ser ?
 
Vi ser der de oppbevarer fat, som går til tappekranene sine. De har satt dem ut på et display. Jeg synes det så skikkelig kult ut, og kan minne litt om slik fancy resuranter har vinnpå gjennomsiktig rom.
Det var sikkert 30 keykegs/fat i den gjennomsiktige kjølen som gikk over en etasje!
 
Vi ser der de oppbevarer fat, som går til tappekranene sine. De har satt dem ut på et display. Jeg synes det så skikkelig kult ut, og kan minne litt om slik fancy resuranter har vinnpå gjennomsiktig rom.
Det var sikkert 30 keykegs/fat i den gjennomsiktige kjølen som gikk over en etasje!
Aaaah. Ja da skjønner jeg. Trodde det var små beholdere med smakstilsetninger.
 
Tilbake
Topp