Og ikke en bakterie i mils omkrets...
Ja, de har du effektivt tatt livet av ser jeg.
God bedring og god jul Einar
Fant fem flasker imperial stout jeg brygget i 2015, 666 år etter svartedauden. Hadde helt glemt de. God jul [emoji126][emoji1591]
Hvordan var den?
Rett før jeg hiver meg i en taxi.Fant fem flasker imperial stout jeg brygget i 2015, 666 år etter svartedauden. Hadde helt glemt de. God jul [emoji126][emoji1591]
Men hva er det egentlig vi ser ?Vis vedlegget 39385 Rett før jul var min kone og meg i Madrid, i den forbindelse var det flere bilder i nuet jeg var keen på og poste men fikk det ikke til da telefonen min virker å være litt for ivrig på pixlene til at forumet lar meg. Så fikk jeg et tips om å ta screenshot av bildet på telefonen og dette er da testen min og et nydelig bilde, fra en pizza/øl bar i Madrid. Måtte da beskjære det litt for å få screenshotten inn...
Aaaah. Ja da skjønner jeg. Trodde det var små beholdere med smakstilsetninger.Vi ser der de oppbevarer fat, som går til tappekranene sine. De har satt dem ut på et display. Jeg synes det så skikkelig kult ut, og kan minne litt om slik fancy resuranter har vinnpå gjennomsiktig rom.
Det var sikkert 30 keykegs/fat i den gjennomsiktige kjølen som gikk over en etasje!